Gå til innhold

Hjelp, ang diare


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom hjem fra to ukers sydentur på mandag,og en etterlengtet ostepølse sto på menyen.

Som sagt så gjort, pølsa var god den!

Men når jeg kom hjem så ville den ut med en gang.

Dette holder på enda, vet ikke helt om jeg kan prøve noen preparater for å stoppe det.

Jeg er idag 8+0 idag.

Skal til jordmor til mandag,men tenker litt på den lille,vil den få no næring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille tar det den trenger av næring uansett den, Det er i verste fall deg diareen sliter på. Så ta det helt med ro du, ikke noe å stresse over:)

Du kan jo hørepå apoteket, men tror ikke det er noen medikamenter til den bruk gravide kan ta...

 

Men du kan jo forsøke blåbærsaft ( evnt med litt potetmel i) og biola. Det kan hjelpe godt på magen:)

Husk på å drikke masse!

God bedring:)

 

God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...