kattpus_Med ny spire Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg kom hjem fra to ukers sydentur på mandag,og en etterlengtet ostepølse sto på menyen. Som sagt så gjort, pølsa var god den! Men når jeg kom hjem så ville den ut med en gang. Dette holder på enda, vet ikke helt om jeg kan prøve noen preparater for å stoppe det. Jeg er idag 8+0 idag. Skal til jordmor til mandag,men tenker litt på den lille,vil den få no næring?
*Super*Mamman* Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Den lille tar det den trenger av næring uansett den, Det er i verste fall deg diareen sliter på. Så ta det helt med ro du, ikke noe å stresse over:) Du kan jo hørepå apoteket, men tror ikke det er noen medikamenter til den bruk gravide kan ta... Men du kan jo forsøke blåbærsaft ( evnt med litt potetmel i) og biola. Det kan hjelpe godt på magen:) Husk på å drikke masse! God bedring:) God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå