Gå til innhold

Nå er jeg lei av å vente.........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte bare klage meg litt. Hadde termin på mandag 4aug. Har vært forberedt på å gå over tiden og det har gått greit. Men i går følte jeg at mensmurringene begynte og en del kynnere i tillegg. Så jeg tenkte at nå var ting i gang. La meg for å sove i natt slik at eg fikk sammlet litt krefter. Våknet i dag tidlig og INGENTING. Helt stilt. Måtte trykke litt for å sjekke at det var liv i lille tassen. Begynner å miste trua på fødsel. Blir vel satt i gang etter 14dager på overtid rundt neste helg. Beklager maset måtte bare få ut litt frustrasjon........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg hadde også termin mandagen som var. Så jeg føler med deg. Er lei av å vente på at det skal hande noe. Lykke til:) Snart er vi jo ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde termin 6.og ingenting her heller...

Vi får håpe det skjer snart for oss alle! Hadde vært greit hvis jeg visste at han kom f.eks om en uke, men denne uvissheten og maset fra alle rundt oss blir jeg gal av!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde også termin på mandag, er skikkelig lei av å vente!! Slimproppen min begynte å gå i går og det kommer jevnt, har også mye kynnere, sitter bare å venter på at det skal bli noe ordentlig av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...