EinFrosk Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Er kun 13 uker på vei, og har ikke lagt på meg så mye. Problemet er bare at buksene mine er så ubehagelige. Har ikke så mange heller, da vi har hatt ganske dårlig økonomi det siste halvannet året. Så nå skal jeg snart ut, i søsterens avlagte mammabukser. Må ærlig talt si at jeg føler meg litt wannabe.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hehe, litt sånn jeg også følte meg første gangen ejg tok på meg en (forrige svangerskap). Denne gangen er buksene mine litt videre i livet, så jeg passer dem fint ennå, men blir nok ikke lenge til jeg skal på mammatøyshopping her i gården - når jeg bare blir kvitt denne fæle svangerskapskvalmen så jeg orker å gå ute uten toalett i en 10meters radius...
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hei!! Jeg begynte med mammabukser i uke 8 jeg! Var så sykt kvalm,og orka ikke tanken på slimfit bukser som klemte på magen! Koooos deg i mammabuksene, de er om ikke annet behagelige! Skal forøvrig ut å kjøpe meg nye i dag, de jeg kjøpte så tidlig er litt småtrange nå! Er uke 20..eller uke 22 i følge ul, og har to krabater inni magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå