Gå til innhold

FOR en natt... :-(


Tweak

Anbefalte innlegg

Jeg var litt bekymret i går kveld, fordi symptomene mine ble omtrent borte! Puppene var ikke ømme i det hele tatt, og jeg som bare har dyttet litt på de som en forsikring på at jeg fortsatt ER gravid liksom. Og når smertene i livmoren også ble omtrent borte, ble jeg rimelig fortvilet! Gikk og la meg, og lå og kjente etter. Bruker å kjenne mest om jeg ligger på rygg, men med føttene krøket oppover som i sittestilling. Prøvde alle mulige stillinger for å kjenne etter, men kjente svært lite... Dermed ble jeg liggende og bekymre meg i hele natt! Hadde skikkelig høy puls store deler av natten, helt nervevrak! Sto opp og gikk på do flere ganger for å se om der var kommet noe blod, noe det heldigvis ikke var. Sa til meg selv at så lenge det ikke er blod så er det sikkert ok, og det er ikke noe jeg kan gjøre fra ellertil uansett. Stress og sånn er sikkert heller ikke noe bra, men jeg klarte rett og slett ikke roe meg ned! Sovnet til slutt, i firetiden tror jeg...

 

Men i morges våknet jeg med enda ømmere pupper og livmorsmerter på morgenen, enda jeg bare bruker å kjenne på ettermiddagen. Kan tro jeg er lettet! :-) Hadde aldri trodd at jeg skulle være så glad for å kjenne smerter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja den natta hørtes ikke bra ut!! Har sinnsykt ømme pupper eg og, så det blir litt "tafsing" på de før å kjenne etter hvordan de er :)

 

Lurte på det du skriver som livmorsmerter - og det er normalt? Hvor og hvordan er disse smertene? Har hatt vonde stikk i magen av og til når eg reiser meg, samtidig som eg har vært øm i magen og.. Er 5+4 nå, og er veldig bekymra for alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt vanskelig å forklare helt hvordan det føles, men jeg kjenner at det ikke er mensmurringer, bare at det ligner. Smertene ligger lengre nede liksom. Har begynt å spre seg litt utover nå, men jeg tenker at det er livmoren som strekker på seg, så dermed skal smertene sitte langt nede de også. Jeg har ikke så veldig ømme pupper, men eg kjenner det når jeg dytter på de. Går jeg uten bh, som om kvelden på vei til senga, så kjenner jeg det mer! I går natt var det faktisk vondt å ligge på de! :-)

 

Men jeg synes det er smått med symptomer enda... Kunne tenke meg en litt moderat kvalme for eksempel! Kommer vel til å bite i meg de ordene der etter hvert, he he, men jeg vil kjenne mer! Jeg aner jo ikke hvor langt jeg er på vei... Testet mandag 3.8 så regner med at jeg minimum kan ha vært 4 uker på vei da. Dermed runder jeg vel minimum 5 uker nå da? Aner ikke når jeg hadde el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...