Gå til innhold

Dere som har flere barn... Har vannet gått på noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg har aldri vannet gått. Jm har mått tatt det. Hun har i værste fall tatt det rett før jeg skal presse ut, men noen har vært fornuftige og har tatt det når jeg har 4 cm. (Da har det gått veldig fort etter)

Jeg hører et skikkelig knepp når de tar der...

Men har noen av dere opplevd at fødsel har startet med rier på noen og med vannavgang på andre?

De jeg kjenner har liksom enten hatt vannavgang på alle, eller at det har startet med rier...

Har så lyst til at vannet skal gå, for da får jeg så bra med rier med en gang... Hva må til for å jm skal ta vannet uten at rier er startet? Holder det med at en er moden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann ble jeg satt i gang på termin, begynte med rier og vannet gikk 24 timer etter at riene startet.

Denne gangen skulle jeg ha planlagt ks på tirsdag men vannet gikk på mandagen.

Helt syk opplevelse. Hadde også et ønske om å oppleve at vannet gikk, og det var en komisk følelse : ). Riene begynte med en gang, men hun ble tatt med ks 2,5 time etter at vannet gikk.

Skrevet

Jeg har født tre barn, men har aldri opplevd at vannet har gått. MEd nr 1 kom det samtidig med jenta, med nr 2 ble vannet tatt for å sett i gang fødselen, og med nr 3 ble vannet også tatt et par minutter før han kom til verden.

blir spennende å se hva som skjer denne gangen. Har ikke noe spesielt ønske om å "søle" ut senga, huset eller kjøpesenteret :), så jeg satser på at det kommer på sykehuset:).

Skrevet

med nr en gikk vannet under fødslen..

nr 2 så gikk vannet etter litt heftig sex noen timer før..men riene kom ikke før dagen etterpå

Skrevet

Hei igjen!

Vi får ha skikkelig sex snart vi da hehe. Nei eneste grunn til at jeg vil at vannet skal gå er får å få disse riene. Selv om det har passet meg fint at dem har kommet sakte men sikkert de andre gangene...

Kjenner nå at jeg har mensmurring, og det har jeg ikke hatt før... Så jeg tar imot hvert et tegn... ;)

Nå skal jeg opp å kjøpe garderobeskap og våge meg å sette det sammen til kvelden, så kanskje jeg hjelper til litt... Tror ikke jeg tar skade av det, føler meg så fin atte.

Du da? Merket noe mer redorkide?

Skrevet

Fødslene mine har startet med vannavgang begge gangene, UTEN påfølgende rier.

Første gangen gikk vannet fredag kveld, riene startet først søndag morgen, med fødsel mandag morgen. (Hadde blitt satt igang tirsdag morgen hvis ingenting hadde skjedd) Født 17 dager før termin

Andre gangen gikk vannet mandag kveld. Riene startet onsdag ettermiddag, med fødsel torsdag morgen. (Hadde blitt satt igang torsdag morgen uansett, men glad jeg slapp det også denne gangen:)

Født 6 dager etter termin.

Det er en litt rar følelse, for når vannet går uten påfølgende rier, vet du uansett at innen et par dager er det hele overstått, samtidig som ventetida blir lang. Man drar liksom ikke på shopping for å få tida til å gå etter vannavgang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...