kleine Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg skal ha barnet i grenseland mellom des/jan. Sist gang hadde jeg Voksipose og var fornøyd, men kjøpte den ikke før datteren min var 6 mnd, så jeg er usikker på om voksi ikke blir for stor til nyfødt...? Eller er jeg helt på jordet:)? Takk for svar . Får man forresten voksi med skinntrekk, ikke stoff?
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Vi hadde lammeskinnspose til Tobias som er født i desember veldig greit når de er nyfødt fordi de ikke er så store og veldig lune og gode. Neste vinter når han var ett år, kjøpte jeg dunpose til han... kjempestor og svindyr, kosta over 2000 spenn men tålte helt ned til 25 minus.. ikke at jeg hadde gått ut i sånn kulde men... Tror jeg ville gått for lamme / saueskinnspose til nyfødt i vintermnd Det er hvertfall min erfaring som har desemberbaby, mulig andre mener noe annet er best..
kleine Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Takk for svar. Kanskje jeg gjør lurt i å kjøpe en lammeskinnspose, sånn liten, og en voksipose til neste vinter:)
MintCondition Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Vi hadde voksi til forrige, som er født i januar, og var veldig fornøyd med det. Nå skal vi ha des/jan igjen, men skal ha en annen vogn...tror ikke det er plass til voksien oppi bagen til OTH, så nå skal vi ha min gamle lammeskinnspose Med lammeskinn under og ulltøy på baby, og stormtrekk på, holder det lenge.
Trulte76 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 jeg hadde ikke voksipose, men sån helårspose. brukte den så hadde jeg ullpledd over den igjenn. God og varm
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg brukte lammeskinnspose (med avtakbar topp, slik at barnet kan sitte på skinnet når det ikke er bohov for hel pose) til mitt første barn og brukte den til han ikke trengte vogn lengre. Han er også desemberbarn. Denne gangen venter jeg barn i september, men har kjøpt nå lammeskinnspose tilsvarende den jeg hadde til førstemann. Strålende fornøyd med den løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå