lenech Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 er så spent,har en uke til ikm åføler ikke at mensen skal komme. Men er det vanlig å kjenne stikkinger i høyre side visst man er gravid?er det et symtom?kjente at egget løsnet fra venstre side denne gangen da jeg hadde vondt på den siden når jeg kjente der,så var det borte når jeg hadde hatt el.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg har ikke ikm før tirsdag om over en uke. Men er innbilt alt mulig allerede. he he:) Stikninger kan forekomme ja.
lenech Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 ok,noen fler som har kjent stikninger på høyre side?er så vanvittig rart at jeg kjenner det så godt,men er vel at jeg håper så mye kanskje:)
OhBaby! Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 åh,jeg kjenner ikkeno... så går vel rett over i 3pp over neste helg.. har ikm om en uke + jeg vil vil vil ha en babyspire...
lenech Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 det er jeg å redd for at jeg går rett over i 3 pp,men må jo a håpet:)det er viktig:)
OhBaby! Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 ja,håper veldig!! har vert på fest fredag og lørdag sist uke,men klarte ikke drikke.. bydde meg i mot med alkohol,då da tenkte jeg at hm.. kan jeg være???? :)
lenech Skrevet 11. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2008 hehe,drakk litt på fredag lørdag jeg også.men smakte ikke så veldig egentlig.men det er jo ikke alltid det smaker.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 eg har ikm på onsdag i neste uke trur eg:) å eg e spåd gravid av 2 stk så eg håpe, å har hatt vondt i puppene siden ette el å kan ikke legge meg på magen for då gjør de ekstra vondt. å mensmuringer. måtte jo ha de me men de verste er hodeverk på ene siden:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå