Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som er plaget med vonde ledd i hender? Hva hjelper? Føler meg helt hjelpeløs nå, er vondt å gjøre det meste :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt særlig over det, men har faktisk hatt noen rare håndledd.. de knekker veldig og har vært vonde spesielt når jeg har sovet...*tenke tenke*.. Er det slik du mener?

Skrevet

Jeg har hatt litt. Men på meg har det hjulpet å bevege dem... Er som regel etter en natt at jeg har fått det og jeg har ligget stille... Hos meg er det bare vann som er samlet seg opp...

Skrevet

Ta omega 3 hvis du ikke allerede tar det;) Eller selolje, så får du smurt leddene litt!

Skrevet

Jeg har også vondt i leddene og det gjør vondt å gjøre ting. For eksempel sovner de hele tida om natta og om morgenen når jeg skal skjære brød er det helt forferdelig. Vondt er det også å holde rundt tannkosten. Noe jeg må ha hjelp til er å åpne skrukorker på f.eks brus etter lignende. Vet ikke hva som skyldes det, men vet at jeg har endel vann i hendene. Har lagt fra meg ringene for lenge siden og klokka ryker hvert øyeblikk :)

Skrevet

Holde dem under kaldt vann i springen noen ganger med et par minutters mellomrom...

Hjelper meg iallefall;)

Skrevet

Magnesium kalsium omega 3 og bevegelse.

jeg stivner i ledd og muskler hvis jeg sitter for mye stille,

godt med en liten gåtur før en legger seg, og kansje en varm dysj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...