Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hvordan gikk det med minsten hos legen i går? Ble dere noe klokere?
Zitro Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei! Dem konkluderte med at det måtte være en kraftig allergisk reaksjon på noe. På hva, det aner vi jo fortsatt ikke. Hun fikk Phenamin (allergimedisin) som hun skal ta 2 ganger daglig og hydrokortison salve til utslettet. Hun er ikke like rød lenger nå, men hun klør fortsatt... :-( Og hvis hun ikke er bedre på mandag, så skal hun tilbake igjen og da blir vi nok henvist til barneavdelinga på sykehuset isteden. Fastlegen har jo ikke så mye kompetanse på babyer, så da føler jeg det er bedre å bli sendt videre fort... Kos at du tenkte på oss da!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Så bra at de følger opp da, go ikke lar dere bare sveve ) Må jo spørre;) Lykke til over helgen!!
Zitro Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Takk, takk! Hu sitter her og er sinna på fanget mitt nå pga jeg lar henne ikke klore seg på magen.. prøver desperat og klippe neglene hennes, men det er jo ikke så lett når hun oppfører seg som en gullfisk på land... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå