Gå til innhold

Hvor kjøper dere BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 1 bh som passer og den er ikke god! :-(

Nå har jeg bestemt meg for å endelig investere i 2-3 gode bh'er som sitter godt og er pene. Og jeg har lyst til å gå et sted der man kan få hjelp til å finne en som passer mine pupper.. ;-)

Hvor kjøper der bh'ene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor det er salg:)

Hehe, men du? Har du sånn "skjøte-stykke"? Får kjøpt det på Hennes, Cubus osv. Rett og slett for at BH skal bli lengre rundt..

Nå passer mange av mine BHer igjen :)

Skrevet

Triumph! :-) "Oppdaget" nylig plassen og er helt overveldet over både servicen i butikken og kvaliteten på BHene. :-)

Skrevet

Finner for min del ikke bh'er i min str (70D) annet enn i skikkelige undertøysforretninger.

Skrevet

Kjøper enten på lindex eller timarco.no

Skrevet

I "spesial" undertøysbutikker, her i Stavanger er det Tjølsen og Undertøysmagasinet jeg pleier å gå. Fikk en skikkelig aha-opplevelse første gangen jeg våget meg ut der! Trodde jeg var 80c (gått opp fra 75b etter fødsel), selv om jeg jo merket at noe var galt med alle billigbh'ene mine. Endte opp med 75E!! Uten å se ut som Pamela :o) Svindyrt, men vel verdt pengene!

Skrevet

Jeg har slike "skjøtestykker", men det hjelper ikke når puppene "henger på magen" selv med bh... ;-)

Har tenkt på Triumph. Vet det er en i Oslo. Er det dit du går *Nattergalen*?

Skrevet

Samme her. Innser at H/M og de der har drittBH'er. jeg trodde jeg var 85C, men det viste seg at jeg var 75E. Nå har jeg skikkelige BH'er som sitter som de skal hele tiden og ikke som et slaskete tøystykke uten støtte etter en mnds bruk.

Skrevet

Lindex, Ella May eller noe i de duren heter de, og de kan faktisk utrette mirakler, he-he;0.

Skrevet

Hvis du skal bli målt og få skikkelig god hjelp, bør du gå til en skikkelig undertøysforretning. De hjelper deg godt.

Det er veldig mange som går ned en størrelse rundt og opp en størrelse i cupen når de blir målt.

Jeg kjøper bh'er på Netty, La Senza og Change.

Min størrelse finnes ikke i vanlige butikker, så det sier seg selv at bh'ene blir litt dyrere. Men for litt siden, var jeg på salg på undertøysforretning, og har faktisk åtte (!!) sett nå:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...