Gå til innhold

Og med ett ble jeg nervøs....


tolill

Anbefalte innlegg

Har hatt kynnere gjennom hele svangerskapet, men de siste dagene har det vært slik at jeg lettere kan telle når jeg ikke har det, enn når jeg har det. Sviende og stram mage, med stikkende smerter innimellom. (Men, ikke rier....de er ikke sammenhengende og kommer ikke så ofte.) Murrende smerter i korsryggen og vondt/press nedentil. Det kjennes ut som om jeg noen ganger sitter på den stakkars lille frøkna. I går gikk det meste av slimproppen for første gang. (Uten at det trenger å bety noe da...)

 

Begynte å kjenne at jeg synes det var ubehagelig det her. Beskrev symptomene for jordmor og fikk til svar: "Det høres ut som om det blir lenge å vente til september. Jeg er hjemme igjen i kveld, Klip igjen til da :)"

 

Himmel....jeg har da ikke tenkt til å føde i dag! Jeg ble egentlig bare mer bekymret. Men, jordmor er fantastisk så jeg regner med at samtalen i kveld blir beroligende...forhåpentligvis :)

 

Lettere nervøs er jeg dog likevel...Usj. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi...det hadde eg også vært...nervøs altså:) Føler meg liksom ikke helt klar til å føde enda he he

Hvordan gikk det med deg da?? Og når i september har du termin?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det fortsatt nesten likedan....Får "testrier" om kvelden og sover det av meg om natta:) Jordmor sier dette er helt normalt, men at jeg neppe holder ut til den 8.sept. som er termin. Jeg går liksom bare å venter.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...