firemerkersmør Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Testet i går morgen, og den var negativ. Når er det vits i å teste igjen nå? Har jo fortsatt ikke fått mensen. Er i pp1, og har ikke helt fulgt med på perioden tidligere, så vet ikke helt når den skal komme heller. Men er i området..
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Når skulle du ha mensen da? du kan jo ha testet fortidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå