Gå til innhold

Litt overfølsom gitt..eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sa mannen min at siden vi giftet oss på tinghuset så er det feil å referere dagen som bryllup.. ja ja.. jeg har alltid drømt om et bryllup og syntes dagen var perfekt og vakker og så på det som bryllup, men ikke mannen min. Vi GIFTET oss, det var riktig å kalle det som.

Så hadde han lest på nyhetene om han som tilbød jenter 1000kr for dems underbukser. Han presterte å si at hadde den mannen vært i nærheten så skulle han hamstre opp truser, få meg til å ha dem på meg og så selge de. For var pengene det gikk på..derfor var det liksom greit å selge underbuksene.

Jeg ble småkvalm da han sa det..

Ja ha svarte jeg..hva hvis en tilbyr deg en million for å ligge med meg så ville vel du sagt ja tvert du da siden det er penga det går på???

For synes du det er greit at en fremmed mann kjøper mine underbukser så er ikke akkurat grensen for å selge kroppen min for den rette prisen langt unna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synes, han menerm han han han??

Hvor er du oppe i dette da? Sitterdu stille og rolig ved siden av og bare er enig. Si det som det er til ham!!

Hvis du vil kalle det bryllup så er det bryllup. Et bryllup er forøvrig når du mennekser gifter seg. Det er der eller der spille r ingen rolle..

På skravle var det en hel hord som ville solgt trusene sine for 1000.- så han er nok ikke alene.. Forskjellen er jo at han selger DINE truser.

Han virker som en som mener mye om mye og du en som sitter ved siden av å sier jaha.. Ta igjen da. Vis ham hva du mener..Så kanskje en dag han kutter ut å komme med slike idiotiske utsagn..

Skrevet

Hva kaller han bryllupsdagen deres da? Gift-dagen? Han har bare ikke ordforrådet sitt helt i orden, tror jeg....Kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...