Gå til innhold

Er det flere her som har opplevd smerter i siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 20 og våknet i natt av ganske sterke smerter høyt oppe på venstre side og litt over på ryggen. Smertene kan beskrives som ømme muskler/stølhet/"blåmerke smerter".

Noen her som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det livmoren som strekker seg, tro? Sånne smerter har jeg hvertfall masse av, og de kan komme både høyt oppe og langt nede. Men jeg har hatt dem lenge, mye tidligere i dette svangerskapet enn tidligere.

Fint navn du har til gutten din, forresten :) Var du i desemberklubben 06?

Skrevet

Smertene virker annerledes enn typiske "livmor-smerter" - derfor ble jeg litt bekymret. Får ta meg en tur til legen på mandag, håper at det ikke er noe alvorlig.

Var på ul forrige uke og alt så bra ut , i tillegg kjenner jeg godt med liv i magen, men det er vel naturlig å engste seg litt allikevel...

Ja, har jeg ikke fint navn til gutten min, ser du har like god smak... ;-) Er nok flere med god smak her, var ikke med i des klubben 06.

Vi får en jente denne gangen, så det blir topp med en av hver!

Ser på nicket ditt at du skal ha tvillinger?

Skrevet

He he, ja det er vel flere Ask-mammaer her inne :) Hyggelig med en av hver. Vi har ikke vært på ordinær ul, så vi vet ikke hva det blir, men uansett blir det nok 2 til, ja :) Lykke til videre med svangerskapet! Det er sikkert ikke noe farlig, man har jo så masse vondter underveis i graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...