Gå til innhold

2 åringen min er gal!!!! Hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun griner jammen hele dagene! Vært slik hele sommeren.

Hun står opp kl 6, og da begynner rabalderet. Griner konstant. Vil ikke ha ditt, vil ikke ha datt. Vil ha middag, vil ikke ha middag, tar jeg den vekk vil hun ha den igjen, men får hun den, så vil hun ikke ha! Jeg forstår ikke noe jeg! Hvor er ungen min hen? Og hvem eier denne trollungen?

Har blitt immun mot grining, detter hun å slår seg, blir jeg sur, for da kommer den griningen oppå all den andre, og hun blir enda verre!

Jeg blir sprø snart!

Noen som vil bytte en ufattelig sur og grinete 2 åring mot en snill en?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er det trassalderen som har overtatt?

Har dessverre ingen gode råd til deg, men ønsker deg lykke til og husk at det er bare en periode og at det går nok over :o)

Skrevet

Velkommen til trassen... ;)

En ting jeg har å anbefale som fungerer her er å ha skarpe linjer, dvs ikke noe få mat-ikke få mat-få mat-ikke få mat, her er det enten eller.

Ikke gi tusen forskjellige valgmuligheter (kaviar, ost, pølse eller smøreost på skiva...blir for mye valg, begrens til to valg!).

Innfør konsekvenser, men la konsekvensen stå i samsvar med det hun har gjort "feil". F.eks om hun maser og sutrer på butikken og vil ha is eller lignende, så får hun ikke is om hun maser. Slår hun seg vrang på butikken, så setter vi ned handlekurva og går hjem.

Lykke til, det går over...håper jeg ;)

Skrevet

Ja, mye av det kjenner jeg igjen fra når eldstejenta var på samme alder, men den konstante griningen/sutringen??? Det er det som er verst egentlig!

Håper for guds skyld dette gir seg snart, for jeg har aldri sett på maken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...