Gå til innhold

åh gynykologer!!!! forbanna.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått pergo 2 piller hver dag 5 dager dag 22 må jeg ta blod prøve for å se om jeg har el!?? jeg vet jo jeg har el bruker jo tester.. fikk resepten og en liten lapp om dersom ikke gravid beggyn på ny kur dersom ..... (noe som ikke er leselig) mens.... hm da er de lett... hm skjønner ikke noe blir kjempe stresset... åh...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Grunnen til at du skal ta blodprøve er for å være sikker på om du har EL, hjemmetester kan noen ganger vise feil, samt at legen din sikkert også vil vite sikkert.

Er du usikker på bruken neste pp synes jeg du skal kontakte legen din og få vite hva h*n mener.

Lykke til!

Skrevet

Ja slik er det bare, gynokologen må nok ta blodprøver for å se om du har EL - hjemmetestene kan vise feil. De må også selv sitte på resultatene for å kunne henvise deg videre om du trenger ass.befruktning - og er du en av oss må du bare smøre deg med tålmodighet, for det tar tid. Selv var jeg heldig å ble gravid på første IVF etter å ha mislykkes på to pergotime-kurer og en AIH. Tilsammen brukte vi ca 4år før den satt, på første IVF som sagt. Nå er det bare litt over 8 uker igjen til termin.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...