snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 nå har jeg fått pergo 2 piller hver dag 5 dager dag 22 må jeg ta blod prøve for å se om jeg har el!?? jeg vet jo jeg har el bruker jo tester.. fikk resepten og en liten lapp om dersom ikke gravid beggyn på ny kur dersom ..... (noe som ikke er leselig) mens.... hm da er de lett... hm skjønner ikke noe blir kjempe stresset... åh...
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei! ikke helt sikker på hva som var spørsmålet ditt, men det er om du trenger å ta blodprøve for å få sjekket om du har hatt eggløsning selv om du tester selv? Ja, det må du. En EL-test sier ingenting om du har hatt EL faktisk. Den bare forteller deg at kroppen forbereder seg til å slippe et egg i løpet av de neste 12-36 timer. Mest sannsynlig får du EL ettersom testen er positiv, men det er viktig å få tatt den blodprøven for å få bekreftet at EL faktisk har skjedd. Blodprøven sier også noe om hvor sterk EL du har hatt. Dette er viktig for gynekologen å vite med tanke på om pergo virker for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå