Gå til innhold

åh gynykologer!!!! forbanna.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått pergo 2 piller hver dag 5 dager dag 22 må jeg ta blod prøve for å se om jeg har el!?? jeg vet jo jeg har el bruker jo tester.. fikk resepten og en liten lapp om dersom ikke gravid beggyn på ny kur dersom ..... (noe som ikke er leselig) mens.... hm da er de lett... hm skjønner ikke noe blir kjempe stresset... åh...:(

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Hvorfor så forbanna? Du burde jo være glad for at de tar blodprøve av deg for å sjekke om egget faktisk har sluppet.

positiv eggløsnings-test er ikke ensbetydende med eggløsning. det betyr at kroppen gjør seg KLAR til eggløsning fordi LH-hormonet øker, men det er ikke alltid egget slipper.

Skrevet

jeg synest liksom ikke den måten å gjøre de på er den rette måten jeg burde fått en time eller noe der han kunne forklart hva de er og hva som skjer.... en lapp i posten som ikke var så lett forståelig synest ikke jeg var noe bra....

Skrevet

Gynokologen min gjorde akkurat det samme med oss. Hun syns det hastet med å komme igang, fordi at da fylte jeg snart 38. Hun ville søke for oss på riksen før den tid. Fikk time hos henne en mnd etterpå. Etter dette har jeg gått på en prgokur til pluss tatt sprøyten ovitrelle.

Skrevet

trodde de var liksom litt retningslinjer å følge i sånn situasjoner... men men bare de funker burde jeg være taknemlig

Skrevet

Jeg tror det vil gå kjempe bra. masse lykke til.

Skrevet

takker for de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...