Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Lagde litt sterk mat i kveld, hvitløk, chili og diverse krydder. Nå brenner hele hånden min, det er kjempeekkelt! Det er bare ene hånden, og når jeg tar på ting med den svir og brenner det INNI hånden. Den er hverken rød eller opphovnet, men det svir og gjør vondt! Det kjennes ut som om jeg er dødsvarm inni, men er nesten litt kald utenpå sa samboeren min... Har prøvd å ha kald klut rundt, men hjelper ikke, og nå føles det nesten som om hånden og armen sovner litt... Hva kan det være? Er jeg hysterisk eller det motsatte?Eneste jeg kan tenke på er at jeg har et bitte lite kutt på lillefingen og på tommelen, men ikke dype... kan noe sterk mat ha infisert hånden på en eller annen måte? Går det over? Hva skal jeg gjøre? Får jo ikke sove heller, det svir sånn...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg hadde det slik i går kveld, men på to fingrer. Svei noe sinnsykt! Spes når jeg strakk ut fingrene. Jeg fikk det også etter at jeg hadde spist, men ikke noe sterkt. Jeg hadde spist plukkfisk Men det gikk over. Og i dag kjenner jeg ingenting.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Håper det gir seg her også... Ekkelt når det skjer ting jeg ikke forstår, hehe... går og legger meg og håper jeg får sove. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Forsøk å vaske hendene bedre neste gang. Det er tross alt ikke noe verre enn at du har vært i kontakt med chili og chilifrø...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå