Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 og hvordan faen skrive turne` ?????..my goood...... jeg har fått meg nytt nick....kult ikke sant??? klem fra ganster-mam nr 1...... jeg vil også pule!!!!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 *flire* Ja hva skal jeg si......................vridd opp, tømt, fikk et par brannskader i ansiktet, mørbanket i kroppen, fant brått ut at jeg var et slangemenneske, fant også ut at enkelte muskler eksisterte brått og brutalt, fikk brått kronisk astmaanfall slik som jeg ble herjet med, tja....multiorgasmer til de grader og ikke nok med det...........svarte.....drømmemannen min tar jo nesten livet av meg=) Så fikk lært meg en del pusteteknikker, fant ut at aloeveraen alltid skal være i veska, spagaten kan jeg vist gå i, astpma spray har jeg ikke behov for så lenge drømmemannen er så rå dyktig munn til munn=), og jeg ønsker bare mer og enda litt mer til evig og alltid...=) Nicket ditt er knall, passer deg utmerket=) Jeg forståe deg utrolig godt at du vil ha sex, for dæven.................sex har jo faen meg fått en helt annen betydning for meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå