Gå til innhold

Puseyppert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... ja for jeg vet at du er der under alle de ufine kommentarene dine, bannskapen og den såkalte smellvakre kroppen din! (Jeg kan jo ikke uttale meg om noe jeg ikke vet noe om)

Har det blitt mye regn, mange strekkmerker og dårlig sengevals for deg i sommer?

Jeg er faktisk litt sjokkert, har aldri sett deg så aggressiv her inne før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør her... greit at du endelig har fåt raket av deg håret på leggene slik at du kan finne tilbake til jobb igjen etter et slaraffenliv som du har levd i sommer:-) Jeg for min del, som må ha sex 20 ganger i døgnet for å holde meg i godt humør, har så klart mesket meg med drømmedama mi og lært utrolig mye i sommer:-) Ikke prøv med å besudle nicket mitt med at jeg er noen fløtepus vennen, for det er noe jeg langt fra er:-)

Skrevet

Pus, Pus, Pus!!!

Jeg har faktisk raket legger hver dag i hele sommer, må det når man menger seg med sjøfolk og et slaraffenliv har det vært ja:o)

Har du kun løpt etter guttebassene dine du eller? Da har du vel trent kun bena og utholdenheten? Ferie gutten min, ferie...

Skrevet

Har løpt maraton flere gaanger i sommer!! traff jo ei brunstig løvinne som har slept meg gjennom ørken, gjennom tornekratt, filleristet meg mellom flere trær, tredd meg på en kaktus voldtatt meg og vridd hver eneste celle i kroppen min... Har endelig møtt min drømmedame:-) Sitter her hudløs, kroppen verker, muskelmassen er enorm og vil bare ha mer og mer....

Skrevet

*host,host* *kremt*

Aaaahhhhhhhhhh.........villdyret=)Ja villdyret!!!!!......du er umetterlig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...