babygullz <3 vilde Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Endelig!!!^^ Jeg har gått å stressa om den senga i flere uker nå=p og endelig, så fant jeg en som jeg forelsket meg i, som også min kjære kunne like=) D ble på kids&care(babycare) sengen het phillip og er offwhite med nedslitte kanter i malingen.. Den er sååå fin syntes jeg, og så måtte vi seff ha sengtøyet som var oppi på utstillingen=) var så nusselig=) Dem hadde også en kanoooonfin stor vugge på utstilling med verdens nyyydeligste himmel og sengekant....meenneeh, bare vuggen kostet 3000kr, og d uten justerbar bunn og uten madrass...så kostet den sinnsykt nydelige himmelen 979, og d samme gjorde kantetrekket...så jeg syntes d ble litt mye penger å bruke på en gang...men d var så fint at om jeg ikke får lurt noen t å kjøpe d til oss i gave, så kjøper jeg d selv=) vuggen syntes jeg kostet for mye til å ikke ha mulighet for å justere bunnen...så den får bli med synet=p åå jeg er så fornøyd nå uansett=) gleder meg såååå masse til vi får hilse ordentlilg på vesla vårs=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå