Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hadde ikke ringeste anelse om hvilken vogn vi skulle velge, da det er såååå mange merker og varianter. Men idag var vi på BabyComfort og jeg gikk gjennom aaaaaalle vognene. Etter det var valget sååre enkelt faktisk: Emmaljunga Smart Duo Combi ;) Er så letta over å endelig ha kjøpt vogn, siden jeg har "bekymret" meg sånn over det.. hehe.. En bekymring igjen: bilstol.... :/
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 så flott da! jeg gleder meg til jeg har det overstått. men de er fri på butikken for den jeg skal ha, så jeg må vente til uti september. tenker jeg må prøve den i bilen først. tross at vi har stasjonsvogn, så er åpningen i bagasjerommet ganske trang. den gamle simo kombivogna er bare såvidt vi får inn. har egentlig lyst å bruke den gamle, men må kjøpe ny pga bagasjerommet, og pga vekta på den siden jeg har bekkenløsning. sleit som fy på den sist, så det har jeg ikke tenkt å gjøre denne gangen. city crossen er ca 8 kg lettere, så da er det ingen tvil om at det blir ny vogn. men gleder meg til den er i hus ja. gruer til å kjøpe bilstol også. alt er jo annerledes nå siden gutten min er så stor. da var det anbefalt med vognbagen og nett fakttisk. (den gangen i forrige årtusen he he)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Såg på city crossen også, men jeg synest den va simpel..rett og slett. Full i plastdeler bl.annet.. menmen, sikkert kjekk vog lett ogn for de med bl f.eks. Lykke til med vognkjøp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå