Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere legger dere i helgen? Sammen med barna, eller er dere oppe spesielt mye lengere? Retter dette vel egentlig til de som har småbarn, foretrekker dere å sove lenge eller være opp og ha "alenetid" og ikke få sovet fullt så lenge? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt begge deler, men alenetid er viktig :-)

Skrevet

Alenetid er viktig om kvelden, føler jeg trenger det:). Prøver å ha leggeti rundt 8, selv er jeg oppe til litt før 23. Barnet mitt er 6 år og jeg venter en ny i slutten av desember:)

Skrevet

Alenetid er viktig om kvelden, føler jeg trenger det:). Prøver å ha leggetid rundt 8, selv er jeg oppe til litt før 23. Barnet mitt er 6 år og jeg venter en ny i slutten av desember:)

Skrevet

Våre barn er 2 og 3,5 år, de legger seg kl 19 påp hvredager og vi prøver å gjøre det samme i helgene slik at de ikke faller ut av rutinen. Hender selvfølgelig at det blir litt senere da:-)

Jeg legger meg gjerne i halv elleve tiden mens mannen min gjerne sitter oppe og ser en film etter at jeg har lagt meg.

Når ungene var baby, hadde vi ikke like lang alene tid på kvelden. Eldste la seg sammen med oss, men så var hun er veldig urolig baby og da...og vi hadde store problemer med soving den første tiden.

Skrevet

ja det er vel det som er med minstemannen til min samboer, han er kjempe urolig, og fyller snart ett år. nå ligger han heldigvis og sover litt så jeg kan slappe av litt, men om kveldene så legger han seg ikke før ti minst og sover aldri hele natta igjennom.

Skrevet

Vi kan godt sitte oppe litt lenger i helgene, som regel for å få sett ferdig en film eller noe. Bytter på å sove lenge, så vi har en dag hver i helgen; jeg sover lenge på søndag, han på lørdag. Så får vi i pose og sekk begge to. Eller; nå når jeg er gravid og dårlig så sover jeg lenge hver helgedag, men sånn til vanlig ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...