Gå til innhold

Nå spøker det igjen! AAANGST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 3 mnd siden jeg har opplevd noe her hjemme, men idag skjedde det steike ta meg igjen.

Det var i ettermiddag, da jeg støvsugde i gangen, at jeg lot døra stå åpen på lufting, og slik at kattene kunne komme inn for kvelden. Bor i et trygt nabolag og de eneste ute var unger som lekte på naboens trampoline. Jeg tok med meg gutten min opp i 3 etasje(loftstua)for å se barne-tv, og satte meg ned sammen med ham. Etter ca 15 minutter hørte jeg det smalt nede i gangen. Jeg tenkte at det er sikkert kattene som leker så det tok vel en time før jeg gikk ned igjen.

Da jeg kom ned, så jeg at døra var lukket. Vinden har nok blåst den igjen, tenkte jeg, selv om døra er rimelig tung og det har ikke hendt enda. Jeg tok i den for å rope inn kattene som enda ikke hadde kommet, og oppdaget til min STORE forskrekkelse at døra var LÅST. Samboer er bortreist, gutten var med meg hele tiden, og kun jeg har nøkkel.

Saumfarte hele huset, men der var det jo ingen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk fenomen som rammer hjemmeværende damer med lite sosial omgang og "åndenes makt" som den viktigste infokilde til livets realiteter:-)

Skrevet

Hehe ja...Men så er ikke jeg hjemmeværende da ;)....Nei det er virkelig ekkelt dette her altså. Enten så holder jeg på å bli splitter pine gal, eller så spøker det...Periodespøking?...hehe

Skrevet

hehe.. for guds skyld ikke fortell noen at du hører stemmer i hodet ditt:-) Dårlig tegn det:-)

Skrevet

Tror jeg hadde løpt gjennom hele huset for å se etter en skummel, gal mann som har gjemt seg der :-O

Skrevet

Det gjorde hun jo, også, men det var ingen der!

Her spøker det hele tiden. Noen flytter rundt på tingene mine. De er ikke der jeg la dem, og sokkene forsvinner i vaskemaskinen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...