Lullunutu Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Tror jeg har fått med det aller meste, pluss på hvis det er noe du synes mangler, har ikke satt det opp i noe logisk rekkefølge, men du finner vell ut av det:-) Bilstol Babysitter vogn regntrekk (følger med enkelte vogner regntrekk (følger med enkelte vogner) Seng sengekant Himmelseng (stativ på jysk til 80kr, himmelen kan man bruke gardiner evt) Bleiebøtte (gratis på reflex i uke 28) Madrass (avtagbart trekk) Dyna og pute Dyne til vogn Stellebord Sengetøy x 4/5 Laken x 4/5 Helseteppe x 2/3 Krabbeteppe Saueskinnspose Voksipose Tisselaken (seng og vogn) Ammeinnlegg Ammebh Ammetopp Håndklær vaskekluter gulpekluter Uro m/lyd/lys Spilledåse Stellematte Febertermometer Neglesaks Olje/krem/salve/våtservietter temometer badekar flasker brystpumpe Babyparacet (kjekt i tilfelle) Purelan (brystvortekrem, lypsyl, rumpa til den lille) Pynt til vognen Smokker Stelleveske Bæreselle/sjal Reiseseng Klær til den lille på vinteren: Ullbodyer langermet Ullstrømpebukser Tynne bomullsluer under en tykk lue Sokker/ullsokker Votter Bobledress Ullpysjer sparkedress Dresser (hel/todelt) Smekker
MintCondition Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 ..tror kanskje jeg hadde kommet til å ha skrevet 1/3 av alle de tingene om jeg skulle skrevet en liste over hva man trenger. Syns det var utrolig mye unødvendig, men hver sin lyst
Lullunutu Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Tror enkelte ikke kan lese, for dette er ideer, ett sammendrag av mange lister som er skrevet.. For å si det slik har ikke jeg kjøpt alt som står på lista selv om jeg har skrevet den, er for å gi forslag til de som trenger det, har hentet fra 5 forskjellige lister!!! Synes enkelte skal slutte å være så nøye på ting og hvis du bare trenger en tredjedel, flott, jeg trenger ihvertfall mer enn det for at både jeg og barnet skal ha det fint og flott og komfortabelt=) Er uansett jul rett etter fødselen, så da har jeg mange som kan kjøpe noen av di tingene på lista=)=) HUSK AT LISTA ER FOR Å GI IDEER TIL DE SOM TRENGER DET=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå