temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 For en fantastisk film. Til å bli glad av og en skikkelig vitamininnsprøytning... Livsgnist og musikk... Hadde ikke lyst til å gå hjem igjen jeg.... De som enda ikke har sett den; Fort dere! Jeg skal kjøpe DVD'n og se den hundre ganger!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hihihi, ser vi har ulik mening om den filmen:-) Jeg var da ikke klar over at det var en musical da jeg så den for 2 uker siden og ble ultraskuffet når det satte igang med synging av ymse slag. Er det noe jeg ikke har sansen for så er det nettopp musicals på film, til nød teater......så jeg kommer ikke til å se den en gang til...... Men helt klart noen fine scener!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Jaja... Jeg kan heller ikke vanligvis like sånne syngefilmer... Men jeg gjør et unntak for denne og Across The Universe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Musikken er jo til å bli glad av og får minnene fra en annen tid til å dukke opp igjen da;-D
allerhelstNorge Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Har også endelig fått sett den, og Mamma mia så fin den var!! Og Pierce og Colin er nå dødskjekke uansett synes da jeg;) Vil nok se den flere ganger på DVD ja...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Hehe, du har alltid hatt en crush på de to der du ja;-DD
Karomamma Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Hmmmm, nå ble jeg i tvil... Hadde tenkt å vente til den kom på DVD, jeg....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Jeg liker ikke syngefilmer jeg heller... Med unntak av Grease som jeg så i 78:o) Og ABBA er jo knallbra i orginalversjon..hmmm skeptisk..
allerhelstNorge Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Mangla bare Sean Connory.....SMELT O'DOBBELTSMELT
Dailis Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Jeg e helt enig, en fantastisk film. Jeg visste det var en "syngefilm" jeg da. Og så mye bedre at de hadde flotte skuespillere og ikek satset på sangen... Veldig fin film, blir kjøpt på dvd her og:)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Jeg elska den rett og slett, jeg sprudla av glede da jeg gikk ut av kino salen....En ekte gla film, visste at det var en musical så troppa opp super skeptisk.... Men hadde ikke lyst å gå hjem jeg heller :0) Telle ned til den kommer på DVD og se den på hjemme kinoen, JA, det gleder jeg meg til:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå