Gå til innhold

I morgen reiser vi til SYDEN!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til mallorca i 2 uker. Skal bli så hærlig:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

deg liker eg IKKE ;)

 

god tur å kos dere masse!!

Skrevet

Ah så deilig!! :D I morge er det bare 1 uke til vi drar til Alcudia- Mallorca!! :D

Skrevet

God tur. Hadde ikke bytta for alt i verden. Kan ikke fordra sydenferie. Heller tilbake til jobb.

Skrevet

Hvor på Alcudia skal dere bo? Vi skal dit også:-)

Skrevet

Viva Alcudia Sun Village!! :D

 

Dere da? :D

Skrevet

Viva blue:-)

Skrevet

Hvor ligger det på Alcudia da? :D

Vi ligger ved kanalene en plass! :)

Skrevet

God tur!! Kom nettopp hjem fra Alanya i går, og hadde det herlig med min kjære! Men kunne aldri vært lenger enn en uke - siden vi ikke hadde med oss sønnen vår. (Lååååvtrip!!) Savna han sååå! Håper dere får det fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...