Thunderstruck Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Skal til mallorca i 2 uker. Skal bli så hærlig:-))
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Ah så deilig!! I morge er det bare 1 uke til vi drar til Alcudia- Mallorca!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 God tur. Hadde ikke bytta for alt i verden. Kan ikke fordra sydenferie. Heller tilbake til jobb.
Thunderstruck Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Hvor på Alcudia skal dere bo? Vi skal dit også:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Viva Alcudia Sun Village!! Dere da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Hvor ligger det på Alcudia da? Vi ligger ved kanalene en plass!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 God tur!! Kom nettopp hjem fra Alanya i går, og hadde det herlig med min kjære! Men kunne aldri vært lenger enn en uke - siden vi ikke hadde med oss sønnen vår. (Lååååvtrip!!) Savna han sååå! Håper dere får det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå