Gå til innhold

Hvem kjendis har dere mott ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mott flere norske. Men den storste jeg har mott er Nelsom Mandela.

Vel, han satt og sov paa flyplassen i moskva. Men snakket litt med konen hans Winnie Mandela.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiiiii... det var vel stort kan jeg tenke meg....

Har ikke møtt noen virkelige store kjendiser... kanskje bare James Burton, gitaristen til Elvis Presley, men det er vel bare stort for de som digger han...hehe:)

Skrevet

De er da store begge to.

Sostra mi har ogsaa mott gitaristen til Elvis ett par ganger. Hun sier han er kjempe hyggelig.

Skrevet

Har jobbet som journalist, så jeg har møtt mange kjendiser. Men flest norske, da. Men bodde i USA i to år, og da var jeg naboen til Matt Dillon. Det var ikke så verst :)

Skrevet

Jeg har møtt Bill Clinton. Det var før han ble president. Han var på smiskerunde i New Hampshire hvor jeg bodde og kom forbi den lokale bowlinghallen en kveld:-) Håndhilste og snakket et par min om Danmark.

Var ikke så interessant den gang, men var jo litt gøy senere og kunne si jeg hadde hilst på ham.

Skrevet

Har møtt Nora Brockstedt(skrives det sånn tro) på Fornebu da flyplassen lå der.

Morten Gamst Pedersen har jeg gått i paralell klassen til. Møtte han forøvrig i byen for ca 2 mnd siden.

Runar og Arnar i The boys(tro om det var de det het) har jeg møtt, de hadde konsert i byen her for leeeenge siden.

Tror jeg har møtt noen flere, men husker ikke akkurat nå.

Skrevet

Det er så mange at jeg ikke kan telle de.

Men kronprinsen var det gøy å treffe en gang for mange år siden (i Hemsedal). Venninna mi sto ved siden av han, hun syntes det var noe kjent og trodde det var en kamerat av broren sin. Hun hodt på å dåne da vi visket inn i øret hennes at hun sto og snakket med kronprinsen :-) Der var ikke lange samtalen da.

Skrevet

Så kjedelig jeg blir da i forhold til dere...!! Jeg kommer ikke på noen jeg har møtt, og da har jeg vel ikke møtt noen heller. For regner med jeg husker det. Og da teller ikke de "små"kjendisene her i Norge jeg har sett på gata, er bare ett par stykker. Eller de jeg har sett på tilstelninger eller show/konserter.. Hmm.. Kanskje jeg bor helt feil plass i landet, og reiser veldig lite??

Skrevet

Har møtt han som spilte Benny i olsenbanden, sto i heisen med han å han la armen rundt skulderen min, jeg jobba på hotell der han var. Har nok møtt noen flere også, men de er nok ikke så veldig kjente siden jeg ikke husker dem:-)

Siste jeg møtte var kronprinsparet og den svenske kronprinsessen, de var på besøk i barnehagen der jeg er vikar. Nesten en uke før det traff jeg kronprinsesse Mette Marit og ungene i svømmehalle, var i garderoben sammen med dem å prata litt med dem, var koselig hun:-)

Der hvor jeg bor er det ganske mange kjendiser til tider, men alle har så mye klær på at vi kjenner dem ikke igjen, he, he......

Skrevet

nei kjendiser er vel gansge vanskelige å kjenne igjen i hverdagen, da prøver jo de fleste å være anonyme. Jeg gikk nesten på Anette Hoff, hun som spiller på Juni i Hotell Cæsar. Og jeg som er hektet på hotell cæsar kjente henne ikke igjen. Mannen min lo og lo av meg.. Men kan jo ikke si jeg har "møtt" henne når jeg så vidt så ryggen hennes når han pekte i folkemengden.. Blir fort veldig blind jeg når jeg går slik på ei gate med mye folk..

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

ingen tror jeg...

bare sånn nesten kjendiser

Skrevet

Nesten kjendiser godtar vi vel som kjendiser :-)

Skrevet

Nabo med Matt Dillon maa vel vere stort tenker jeg......

Skrevet

Jeg ha møtt Drew Carey (hvis han skriver navnet sitt sånn). Haddde omvisning for han der jeg jobbet før, en utrolig koselig fyr - og kjempe artig. Hmm ha jeg møtt noen andre da, nei ikke som jeg kommer på akkurat nå.

Skrevet

Jeg har håndhilst med Stoltenberg og pratet 2 setninger med ham(han holdt tale i begravelsen til min morfar) Jeg har også sittet på fanget til Bruntland da jeg var liten.

Kjetil Rekdal

70 % av damene på håndballlanslaget(damer)

Kristian Kjelling

+ div idrettsstjerner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...