Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Min fjerde dag over termin i dag...og begynner å bli skikkelig utålmodig. Er b ortskjemt med at førstemann kom en uke før termin, så føler jo at jeg har ventet i evigheter nå. Har ingen tegn til noen ting...ikke kynnere, ikke murringer...ikke en eneste vondt noe sted.....Lurer så på når noe skal skje. Ble heldt deprimert da jordmor bestilte time til overtidsvurdering på meg...den er jo ikke før 18.8, så jeg får håpe det skjer noe før den tid. Synes for så vidt at overtidsvurderingen burde vært tidligere enn dag 13 over termin......
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Tja, er offisielt 15 min over termin i dag.. Har litt nedpress og stikkninger, men det er alt for øyeblikket. Har tidligere hatt på rosa utflod, modningsrier, kynnere! Er veldig spent nå! Det kan fint starte hos deg om kort tid selv om du ikke har noen tegn nå.. Skal krysse fingerene for deg :-)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Ja, håper det skjer noe med oss snart! Forrige gang hadde jeg ikke noe tegn på at fødselen var i anmarsj...før det plutselig skjedde. tok 6 timer fra første reien til hun var ute. Og riene startet med 4 min mellomrom. Ikke kynnere eller vondter før det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå