Gå til innhold

Ang undertøy, dere som bare bruker matshende sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen får dere til det?

Jeg har til enhver tid (ca) 3 bh'er som passer og er pene og se på osv. Men jeg har jo minst 25 truser som er brukandes. Har dere 25 sett eller to som vaskes kontinuerlig? Hadde aldri hatt råd, når en bh koster 5-700 å kjøpe så mange...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke alltid sett men undertøy som passer.

Seamless bh ved trange gensere, korsett under kjoler, truser som sitter ordentlig uten å dele og trykke ( det er Bh-en som skal det!), bokser under tøy det passer til og balconette når det passer...

Alt etter hva som passer tøyet som skal være utenpå:o)

Skrevet

Det gjør jo jeg og, at det passer det jeg har over (selv om korsett nok aldri har vært vurdert her), og samkjører jo helst at bh og truse har samme farge. Men tenker på de som må ha truse og bh i samme sett (kjøpt samtidig fra samme henger om du forstår).

Skrevet

Når jeg kjøper undertøy kjøper jeg alltid 2-3 truser til en BH. Jeg vasker ikke BH etter hver dag uten heller hverannen til hver tredje. Men jeg matcher ikke hver dag heller;-)

Skrevet

når eg kjøper bh, kjøper eg alltid trusen som hører til, å får like mye sjokk hver gang eg finner en match. som da er svært sjeldent. hehe.. men har stort sett svarte bh'er å truser, men noen med litt mønster på..

Skrevet

Jeg har like mange bh'r som stringtruser (i noen tilfeller hotpants, men bruker det aldri under tøy). Og undertøyet jeg kjøper er ikke dyrt, fordi jeg bytter det ofte ut, og da kan jeg ofte finne lekre undertøy på h&m (vil heller kjøpe billig/lekkert undertøy som varer kort tid, enn dyrt undertøy som holder i hele evigheten. Jeg er ikke interessert i å ha en spesiell bh i hele evigheten:P)

Skrevet

Hvorfor skal man ha bh og truse i samme farge? Hva om man har rød genser og hvitt skjørt? er jo ikke noe praktisk med samme farge da, da må man ha en mørk bh og en lys truse.

Skrevet

Har du hvite bukser, eller skjørt? Jeg har. I lin. Og ja de er lett gjennomsiktige, særlig om trusa er svart. Og jeg mener totalen er bedre enn hvordan man ser ut i bare undikkerne. Det er det jo ingen som ser likevel. Sover naken. Kler på meg, og da har jeg tøy uten på undikkerne. Og da heller forskjellig farge enn klær som skinner igjennom.

Skrevet

Ja, har flere hvite bukser og hvite skjørt. Men kan fint bruke alle farger under uten at det syns :) Har riktignok ikke i lin. Hadde jeg hatt det, hadde jeg brukt hvitt undertøy under.

Skrevet

Funker sikkert bedre når man har sånne søte små struttepupper som passer inn i kjede-bh'er ja. Skulle mange ganger ønske jeg hadde c-cup så man kunne handla billigbher og undertøyssett. Finner jeg en pen bh som passer kan jeg garantere at trusa ser ut som en søppelsekk eller at det ikke finnes maken truse.

Skrevet

Skjønner hva du mener! Da jeg gikk gravid gikk puppene opp to cup-størrelser, og jeg slet med å finne flott undertøy da!! Når jeg først fant en lekker bh, var underdelen ALT for bred og stor for min smak. Klarte å finne noen D størrelser på h&m hvis jeg var heldig, for der finner jeg de fineste underdelene. Men måtte lete LENGE! Tydeligvis har vi små-puppa jenter noen fordeler da. Men ville gjerne bytta de fordelene mot større pupper, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...