Dronningen! Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 ... jeg vet det er lenge til jul men jeg har oppført meg ordentlig helt siden nyttår -spist opp maten min hver dag, pusset tenner 2-3 ganger om dagen, tatt bikinilinjen titt og ofte, gledet meg over alt det positive og hoppet over det negativ, sunget sanger jeg ikke kan og danset i solnedgang.. MEN, jeg vil ha tilbake den gamle kranglesiden!!! Denne siden er på dette tidspunktet drit kjedelig...... Kan jeg bare få ønske meg denne ene lille tingen?
Cat.68 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hehehe, jeg savner også livet som var her, men jeg savner ikke drittslengingen, dessverre trur jeg man må velge mellom 2 onder. anonymknappen tilbake med strengere moderering,det vil jeg ha,
Dronningen! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Men dette ønsket mitt er vel ikke for mye? Pluss det du skrev.... Ser i den andre tråden her at dere sliter litt. Du vet at jeg heier på dere:o) Håper dere allikevel har hatt en fin ferie og at dere har kost dere med familien både her og der. Klemmer med begge armene:o)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 jeg ser ikke problemet med de anonyme. Jeg har hatt et par runder med dem, men nå i ettertid virket det ganske fornøyelig, for denne siden nå er drit kjedelig.
Dronningen! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Og vi er selvfølgelige enige Doppler... Skal vi finne frem alle innleggene fra den morsomme tiden? Eller er kanskje alt slettet?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Akkurat nå har jeg ikke undertøy på, kan jeg likevel leke? Har pysj da, som ikke matcher gardinene.
Dronningen! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Jeg har puppeholderfengsel men ikke truse, er det også ok? Den grå kosedressen min matcher været ute - i mørket er alle katter grå)
fumlis og skrikerungene Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Så enig, så enig... Få tilbake gamle kranglesiden, med alt hva det innebærer! NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Mas mas mas... Jeg mesker meg med anonyme kalkunfitter som aldri før, så hvorfor trenger vi knappen her inne da:-) kreeeemt... men jeg må si meg enig... var bare drittlei av at det ble mine innlegg som ble slettet her inne tidligere:-)
Den drygaste Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 hehehe jeg må jo le litt, for før når man kunne bruke anonymknappen fikk man slengt i trynet om hvor feig man var men nå blir det savnet jeg syns det er blitt ufattelig kjedelig her inne og syns anonymforumet er mye gøyere. selv om man er "feig"
Cat.68 Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Man er ikke automatisk feig fordi man bruker anonymknappen. Man er feig hvis man gjemmer seg bak den for å slenge dritt til og om andre.Det gjelder på anonymforumet også.
Süsse Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes ikke denne siden er så mye annerledes nå enn den siste tiden anonymknappen var her. Tror man må skylde på noe annet...
Gjest Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Ja, det er innmari viktig å utvise forsiktighet rundt ønskene sine, Innmari. Denne gedigne "tabben" vil nok få stor innvirkning på livene våre...
Ulme Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Samme hvem som har skylden, gi oss tilbake anonymknappen!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Ikke nevneverdig, Innmari, bare behold lykkepillene dine for deg selv du. Takk for omtanken.
Süsse Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 Er det for vanskelig for noen å være bitch med sitt eget nick?
Dronningen! Skrevet 13. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 13. august 2008 Kan nok hende at det er litt vanskelig ja... Nå har ikke jeg for vane å være bitch så akkurat det har jeg lite erfaring med:o)
MathildeC Skrevet 15. august 2008 #19 Skrevet 15. august 2008 Har ikke lest resten av denne tråden, men hva er poenget med at man ikke kan signere anonymt her? Jeg mener, alle som vil krangle eller være ubehagelige er nå inne på "anonymforum" istedet. Kanskje bare slette dette forumet og heller omdøpe "anonymforum" til krangleforum..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå