Mille** Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Eller andre yrker hvor man står og går mye, men ikke trenger å ha på seg fine sko. Hvilke sko bruker dere på jobb? Trenger noen nye jobbsko....Tips? )
Sjokoladekaka Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Eg har Ecco Receptor sandalar. Dei var dyre(ca 1000) men gud kor fornøgd eg er med dei:) Gamle er dei også blitt, uten at dei er utslitt;)
♥binna♥ Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Har hatt mange typer sko, men mest fornøyd med grete waitz sandaler
Mille** Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Har bestemt meg for at pris ikke skal være en faktor, bruker jo ikke penger på jobbklær sånn som mange andre må, og gode sko er et must i mitt yrke. Ingen som har prøvd MTB-sandaler? Lurte litt på dem...
Lykke X 4 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Var meget fornøyd med crocs. Er sykepleier. Kjente ikke at jeg hadde gått en hel dag på jobb, når jeg hadde brukt dem.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Jeg bruker mirage sandaler. Har et par skaters sko jeg bruker om vinteren. (Hjemmesykepleien)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Er bare lærer, men går 10 000 skritt på de lange dagene. Og jeg bruker svarte eller brune sko med hæl. Sørger for å kjøpe sko som er behagelige og stilige, og crocs hadde jeg ikke ville blitt sett levende i. Man har da tross alt et image å ta vare på. Jeg er sikkert over på spasersko om 10 år, så du får høre igjen da.
en-to-tre Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg har prøvd det meste, crocs- nei og nei og nei MBT- likte ikke. synes de var tunge og ble sliten i ryggen av dem. joggesko- ja, deilig,men tett. Kjøpte et par gummitresko (sånne hvite) på bandasjisten som det er reim bak. kostet 5-600. Beste fottøyet jeg har hatt! men smaken er som baken da:)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Bruker bare spotec (har 3 par). De selges blandt annet på obs. Har brukt dem i snart 8 år og er kjempefornøyd. Mange på arbeidplassen min bruker spotec.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå