Gå til innhold

Dere som jobber i helsevesenet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre yrker hvor man står og går mye, men ikke trenger å ha på seg fine sko. Hvilke sko bruker dere på jobb? Trenger noen nye jobbsko....Tips?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har Ecco Receptor sandalar. Dei var dyre(ca 1000) men gud kor fornøgd eg er med dei:) Gamle er dei også blitt, uten at dei er utslitt;)

Skrevet

Har hatt mange typer sko, men mest fornøyd med grete waitz sandaler

Skrevet

Har bestemt meg for at pris ikke skal være en faktor, bruker jo ikke penger på jobbklær sånn som mange andre må, og gode sko er et must i mitt yrke.

Ingen som har prøvd MTB-sandaler? Lurte litt på dem...

Skrevet

Var meget fornøyd med crocs. Er sykepleier. Kjente ikke at jeg hadde gått en hel dag på jobb, når jeg hadde brukt dem.

Skrevet

Jeg bruker mirage sandaler. Har et par skaters sko jeg bruker om vinteren. (Hjemmesykepleien)

Skrevet

Er bare lærer, men går 10 000 skritt på de lange dagene. Og jeg bruker svarte eller brune sko med hæl. Sørger for å kjøpe sko som er behagelige og stilige, og crocs hadde jeg ikke ville blitt sett levende i. Man har da tross alt et image å ta vare på. Jeg er sikkert over på spasersko om 10 år, så du får høre igjen da.

Skrevet

Jeg har prøvd det meste, crocs- nei og nei og nei

MBT- likte ikke. synes de var tunge og ble sliten i ryggen av dem.

joggesko- ja, deilig,men tett.

Kjøpte et par gummitresko (sånne hvite) på bandasjisten som det er reim bak. kostet 5-600. Beste fottøyet jeg har hatt!

men smaken er som baken da:)

Skrevet

Bruker bare spotec (har 3 par). De selges blandt annet på obs.

Har brukt dem i snart 8 år og er kjempefornøyd. Mange på arbeidplassen min bruker spotec.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...