Mille** Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg holder på med Stieg Larsson, Jenta som lekte med ilden, lydbok, og har store problemer med å legge den vekk om kveldene/nettene. Ligger der i mørket og hører, kan til tider være dritskummelt å høre på krimbøker i mørket har jeg funnet ut. ;o) Godt å ha en mann å krype inntil når jeg blir litt mørkeredd. )
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Tror den heter vindens skygge paa norsk. Er ikke helt sikker. Vel, leser og leser. Er akkurat ferdig naa, og skal ut aa faa tak i fortsettelsen. Veldig bra bok, og kan ikke si at jeg har lest noe lignende.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Stieg Larssons triologi er kjempebra, så du har mye god og spennende lesing i vente Selv har jeg akkurat lest ferdig "Kineseren" av Henning Mankell. For så vidt en spennende/bra bok, men midtpartiet var virkelig traurig, så det tok laaaaaaaang tid, men når jeg var kommet over det, så ble det spennende igjen, og slutten gikk fort å lese... Men alt i alt, litt skuffa over den boka.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Leser en haug med lett leste romanserier.... tror jeg holder på med 7 serier nå...)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jaa, "Vindens skygge" har jeg også lest for en stund tilbake. Men visste ikke at det fantes en fortsettelse! I sommer har jeg bla lest "Alle mine kjære" (om en voldtatt og drept jente som sitter i himmelen og betrakter sine kjære på jorden) En utrolig tragisk og trist bok men meget godt skrevet. En annen bok og sjanger er "Noe til besvær". En hysterisk morsom bok om noe så alvorlig som angst. Den er skrevet av Mark Haddon og anbefales på det varmeste. Liker slike boktråder, håper mange svarer:-)
blond Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg har ikke lest så mye i sommer, men her er noen av dem: Øya - Victoria Hislop ANBEFALES Babels hunder - Carolyn Parkhurst ANBEFALES! Barnejegeren - Merethe Lindstrøm Natt til fjerde november - Karin Fossum Skumringens lys - Marianne Fredriksson Har lest noen flere bøker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå