Gå til innhold

Hvilke bøker leser dere for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med Stieg Larsson, Jenta som lekte med ilden, lydbok, og har store problemer med å legge den vekk om kveldene/nettene. Ligger der i mørket og hører, kan til tider være dritskummelt å høre på krimbøker i mørket har jeg funnet ut. ;o)

Godt å ha en mann å krype inntil når jeg blir litt mørkeredd. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den heter vindens skygge paa norsk. Er ikke helt sikker.

Vel, leser og leser. Er akkurat ferdig naa, og skal ut aa faa tak i fortsettelsen.

Veldig bra bok, og kan ikke si at jeg har lest noe lignende.

Skrevet

Stieg Larssons triologi er kjempebra, så du har mye god og spennende lesing i vente :)

Selv har jeg akkurat lest ferdig "Kineseren" av Henning Mankell. For så vidt en spennende/bra bok, men midtpartiet var virkelig traurig, så det tok laaaaaaaang tid, men når jeg var kommet over det, så ble det spennende igjen, og slutten gikk fort å lese... Men alt i alt, litt skuffa over den boka.

Skrevet

Leser en haug med lett leste romanserier.... tror jeg holder på med 7 serier nå...:))

Skrevet

Jaa, "Vindens skygge" har jeg også lest for en stund tilbake. Men visste ikke at det fantes en fortsettelse! I sommer har jeg bla lest "Alle mine kjære" (om en voldtatt og drept jente som sitter i himmelen og betrakter sine kjære på jorden) En utrolig tragisk og trist bok men meget godt skrevet. En annen bok og sjanger er "Noe til besvær". En hysterisk morsom bok om noe så alvorlig som angst. Den er skrevet av Mark Haddon og anbefales på det varmeste.

Liker slike boktråder, håper mange svarer:-)

Skrevet

Jeg har ikke lest så mye i sommer, men her er noen av dem:

Øya - Victoria Hislop ANBEFALES

Babels hunder - Carolyn Parkhurst ANBEFALES!

Barnejegeren - Merethe Lindstrøm

Natt til fjerde november - Karin Fossum

Skumringens lys - Marianne Fredriksson

Har lest noen flere bøker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...