Gå til innhold

Det er herved bevist at

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går ikke ann å lage verdens beste uten eggeplommer.

Det prøvde jeg i dag, ikke bevisst, skulle bare slenge sammen ingrediensene i full fart og få kaka i ovn før jeg lagde frokost.

Lillemor var rundt meg og jeg ble nok litt stressa av det, er ikke vant å lage store kaker med ungene rundt meg.

Hadde delt eggene, lagd marengsen og alt, og når jeg hadde fått kaka vel i ovnen og hadde ryddet litt så jeg jo koppen med eggeplommene som stod på benken. Var ikke så mye å gjøre med det da,måtte bare vente og håpe på det beste, bunnen var helt flat når jeg tok den ut av ovnen.

Ble ikke noe verdens beste på oss i dag, men det ble sjokoladekake, bløtkake og marsipankake.

Lagde et 8 tall av sjokoladekaka og marsipankaka. Bløtkaka måtte vi bare lage/pynte i full fart siden det plutselig kom 7 gjester mer enn planlagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det var mange gjester mer enn ventet.. Men hørtes ut som dere hadde mange gode kaker da:) nam nam:) Så lærte vi jo litt da alle om verdens beste.. Prøver oss ikke uten eggeplommer nå..

Skrevet

Skal si, 7 stykker som plutselig bare kommer og du lager ei kake til på strak hånd? Imponert jeg:0) 8 tall kake hørtes vanskelig ut.

Skrevet

Ja, sannt;)

Det var samboers tanter, søskenebarn og bestemor som kom oppom en tur, er bare ene tanta som har vært hos oss før, møtte de i byen i går og innviterte, tenkte jo aldri at de ville dukke opp, men det gjorde de altså. Koselig ble det i allefall.

De kom litt tidligere enn de andre, så det ble ikke så folksomt på en gang, heldigvis.

Skrevet

Var iike så vanskelig å lage 8 talls kake, bare 2 runde kaker som jeg sjærte hull i midten på, og litt av sidene før jeg la de mor hverandre. Den ble ikkeså pen å se på, men synes det er gøy å lage noe litt utenom det vanlige.

hadde en ferdig kjøpe kakebunn i skapet, så det var ikke så veldig vanskelig å piske litt krem og pynte den, så ble det så bra at.

Lurer på hva jeg skal finne på til barne selskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...