Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Noen som har smakt den ostepopen dem selger på Bunnpris. Leverandøren er Foodman. Å den ostepopen kjempe god.
bente69;) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Ja, de er knall gode:) Den beste spør du meg, de har den på ICA også Slår nesten Lay's med ost og løk eller Estrella med dill og gressløk, som uheldigvis må kjøpes i sverige....*sukk*
ApriIbaby Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 HVA????????????????? Finnes det flere typer enn de to som alltid har vært i Norge???? Ostepopelsker som har gått glipp av noe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jepp!!! Den er den som er desidert best!!! Spiser gjerne en hel stoooor pose alene på en dag jeg om jeg har muligheten til det! *litt flau* Kan ikke sammenlignes med OLW som etter å ha smakt Foodman!! OLW sin ostepop smaker papp i forhold! Foodman ligger bare et par hundre meter fra meg så jeg kjenner det på lukta når ostepopen lages!!! nammenammenam!!!!!
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Jepp gjør nok det. Ja da har du gått glipp av noe Hehehe Posen er på 300 gram og koster 20 kroner.
*SamSung* Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Foodman ja;) Ligger på Aurskog det.. Naboen til mamma og pappa eier den fabrikken der ja:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Er på Aurskog ja! Himmelsk godt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå