lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 og det er i grunn deiligt :-) Kjenner jeg er klar for aa faa de paa skole igjen. Er ikke bare bare aa gaa hjemme med tre gutter hele dagen. Spesielt naar de to elste er veldig flinke til aa krangle og erte:-(
Mille** Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Her har også stillheten senket seg, og det er deilig ja. Godt med litt voksentid på kveldene. Selv om jeg sitter her og gubben sitter å ser på en eller annen grusom film hvor blodspruten til stadighet står i taket. ;o)
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Ja, det er gull verdt-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg kjenner også at det skal bli deilig å få guttungen i seng kl 21.00 igjen. Nå i sommer har det drøyd til 21.30 og 22.00. Men først ferien, så tar vi det etterpå.
boble <3 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg ligger på sofaen med laptopet og ser Cold Feet:0) Skikkelig deilig å bare slappe av litt:0)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Nå har jeg satt meg på sofaen, med laptopen foran meg, mens sambo fortsatt skrur...hehe:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 Heldig du da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå