Dronningen! Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 .... ikke ser gleden av å være like pen under klærne som utenpå?? Så en dame på tv nå som antageligvis hadde brudekjole til flere tusen kr - bh med plastikkstropper er IKKE pent. Det er da ikke dyrt med undertøy som passer til kjolen! Eller kvinner som har på seg de snasne buksene - trusekanten gnager seg inn både oppe og nede. Større truse eller undertøy som passer til klistrende tøy? Eller en av mine "høydare" : Pen topp men med 3 pupper - det er da ikke pent med pupper som ramler ut over kanten av bh- en. En god bh skal støtte og dele... Er jeg ekstremt opptatt av undertøy eller er vi flere?
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Ingen slitte truser eller for små bh`er i skapet her nei Her kastes det jevnlig
Mamma´n til A og F Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Etter 3 år med amming har jeg blitt ekstremt opptatt av bh`er:)))) En riktig og god bh gjør hele antrekket! Har til og med blitt spurt om jeg har lagt meg under kniven. Så vel anvendte kroner:)) Ellers enig i det du skriver!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Hehe, enig der. Men jeg må dessverre innrømme at det for tiden for meg er viktigere at det er behagelig enn at det er så pent. Tangatrusene er kastet i søpla til ære for skikkelige truser, dog med blonder, i svart, hvitt eller rødt. BH'ene er verre. Har for store pupper til å kjøpe på f.eks h&m, så sliter litt der. Umulig å finne en som passer, og hvis jeg gjør det er den stygg og vises gjennom tøyet... argh... hvor får man kjøpt t-shirt bra i D/DD-cup?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg finner ingen pene og behagelige bher uten vatering i min lille størrelse. Så da er det løpet kjørt. Truser skal sitte behagelig på meg. Men det finner jeg masse av.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Helt enig med deg. Legger også fort merke til sånt.
solstråle69 Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Jeg har konkludert med at det er veeeeeeeeeeeeeeldig individuell forskjell på hva man synes er pent. :-)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Åh, jeg er heeelt enig med deg! Senest i går observerte mannen min og jeg en dame som gikk med en åletrang hvit genser med en altfor liten bh under. Dama må ha fått gnagsår, for hun hadde minst 5 cm kjøtt som stakk ut over og under bh'en bakpå ryggen:/ PS; Bh'en var på toppen av det hele svart.
Vona Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Uff,du sier noe... I går kjøpte jeg en knall dyr kjole (jeg skal være forlover i bryllup) og hadde DE flaue sokkene på, striper i forskjellige farger. Dama i butikken som hjalp meg, ba meg ta dem av og få på noen pene sko. Åh, så flau jeg var. Jeg tenkte bare; godt ingen så den slitte trusa jeg hadde på meg, for den var hakket værre! Så i dag har jeg kjøpt meg nye sokker, og så var jeg på utkikk etter noen snaisne truser, men fant ingen, så det får bli i morgen.
Dronningen! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2008 Dø solstråle (missvisende nick i mange diskusjoner her inne) men hyggelig akkurat nå at du ikke er enig med meg:o) Var så kjedelig her nå skjønner du... Du finner ikke en kvinne i dette landet som synes det er pent med pupper som henger over kanten eller truse som gnager inn i rompeballene. Å se seg selv bakfra kan få mange til å skvette (Been there, done that!)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Vi er flere! Helt siden jeg begynte å bruke bh har jeg vel aldri gått med undertøy som ikke er sett! Hehe, VELDIG nøye på undertøyet mitt!! Og det MÅ matche!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Hehe. Er nok ikke ekstremt opptatt av det, men har alltid snasent undertøy på, ja;0)
Dronningen! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2008 Jippi, vi er flere.... Ja alle utenom Solstrålen da:o) (Gnager trusa di?) 1. mai neste år står jeg på Youngstorget med parolen: Nei til trang truse og puppeholderfengsel!!!
solstråle69 Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Du tar helt feil nå, Dronningen - for vi er heeeelt enig! :-) Det jeg mente å si, var at jeg i mangel av noen god forklaring, har konkludert med at noen (mange) synes de er veldig fiiiiiiine, med puppene "hengende over kanten". :-) Hvorfor går de ellers sånn? :-)
solstråle69 Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Nei, jeg hater truser som "gnager". :-)
Tøysetipp Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Noen gir beng i hvordan de ser ut. Er ikke så opptatt av blonder og fasjonabelt undertøy selv, så lenge det sitter ordentlig og dekker det som dekkes skal.
Dronningen! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. august 2008 8. i 8. i det herrens år 2008 er en stor dag - vi er enige:o) Forundringen er stor hver gang jeg ser det... Greit nok med kjoler til flere tusen men utvaska bh- er som stikker frem som hundedritt på våren og trusekanten gnagede er helt greit. Skjønner ikke det jeg altså... Korsett og truse som er behagelig neste gang kanskje?
Lykke X 4 Skrevet 8. august 2008 #18 Skrevet 8. august 2008 Jeg forundrer meg over at enkelte kvinner tar på seg ubehagelig undertøy bare for å se lekre ut under klærne...... Undertøy må være behagelig uansett Men det bør jo se ok ut gjennom klærne også
solstråle69 Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 For ikke å snakke om blottede mager - det er faktisk IKKE alle mager som ser så bra ut at de behøver og offentliggjøres i den tro at det er sexy. :-)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 Ser ingen som velger ubehagelig undertøy her? Flott undertøy er jo ofte også behagelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå