Gå til innhold

Fortalte det til svigers i dag..(ble langt dette)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller nest minstemann fortalte..høytaler på tlf..hun svarte;ja det blir travelt nok det..ja ja...> koselig reaksjon,derfor har vi drøyet med å fortelle de det også.De fikk jo to barn med 10 år i mellom ..det var det de valgte..Jeg fikk min første uka før jeg ble 18 år 21. mars1998

.(Hans far er gått bort)

Jeg møtte min nye sambo i feb 03 ble gravid i sept og fikk 22.juni 04 ,Da gikk hun i 2006 og snakket om at < det er vel ikke noe på gang ennå,han må jo få være liten ennå>Vårt valg eller??????

Neste mann kom 20.juni 07

og nå venter vi en 12.mars 09. Det var også det samme nå

< det er vel ikke noe på gang? > vi svarte,

Mensen kom ikke og vi hadde jo ikke brukt noen beskyttelse,fordi vi ville ta det som det kommer..VÅRT VALG IKKE SVIGERS....Vi klarer oss bra og jeg har spurt lite eller ingenting om hjelp..Så vi er ikke bekymret for at det skal bli så travelt..ENNÅ:)) Men,det er typisk svigermor,reagerer alltid som vi tror..."negativt" Samtalen avsluttet mellomstmann uten at noen andre pratet med svigers og de har ikke ringt tilbake eller sendt melding...Mine foreldre tok det veldig fint,og vi grudde oss heller ikke til å si det til de..Sambo ville egentlig ikke engang fortelle det til svigers...men,de må jo få vite det selv om de egentlig ikke vil eller hvordan det nå blir...uff ble langt dette,måtte få det ut...uansett nå er jeg tilbake på BIM;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i foreldre og svigers! Jeg har heldigvis svigerforeldre som syns det er kost, men en mor som er kjempeskeptisk til at det kommer barn nr 2. (Faren min lever ikke lenger dessverre, så ekstra sårt at ikke min mor er gira) Jeg tenker at de har helt andre verdier enn oss, og skjønner ikke at vi er bevisste på hva vi velger og hvordan vi vil leve vårt liv.

Det er flott å sette fler barn til verden, hvis man ønsker det. Hev deg over idiotiske forldreuttalelser.

Kos deg med svangerskapet og fruktbarheten deres.

Lykke til !

Skrevet

Så trasig at du får en slik opplevelse med noe som skal være den største gleden i livet. Det må jo være en fordel for barna at de kommer tett, da har de mye mer glede av hverandres selskap. De får kanskje et tettere bånd enn hvis det er mange år mellom de. Jeg er selv en attpåklatt, broren min er 11 år eldre enn meg, jeg kan nesten ikke huske å ha bodd sammen med han......jeg var jo 9 år da han flyttet ut... Nei, det er flott at de kommer tett, det er jo deres liv og hverdag:)

Skrevet

Ennå ikke hørt noe fra de.....koselig ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...