Gå til innhold

Den brune linja på magen


begla

Anbefalte innlegg

Jeg er 37+5 dager på vei, og har ikke fått den så den kommer vel ikke heller. Har nesten alle dere andre fått den eller? Noen som vet hva grunnen er til at noen ikke får den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk den veldig sent, kanskje i uke 37 eller noe.. men jeg kan ikke huske jeg hadde den sist jeg var gravid, så det er nok veldig opp og ned.. vet ikke helt hvorfor noen har den og andre ikke?? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor jeg har lest eller hørt dette, men jeg tror den mørke linjen er noe som egentlig ligger der hele tiden, og når huden blir strekt så blir den tydelig. Jeg har hatt den en stund, men husker ikke hvilken uke den dukket opp. Men den skal gå vekk igjen etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37+3 og har heller ikke fått den, fikk den ikke sistgang heller. Jeg er veldig lys i huden, så kanskje det kan ha noe med pigmenten i huden å gjøre?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 40+5....og har ikke fått den streken.. Den kommer nok neppe heller. Kanskje det har noe med hvordan magen blit strekt,jeg har nesten ikke strekkmerker heller, kanskje en sammenheng??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den streken! Fikk den ganske tidlig, i uke 20 tror jeg. Spurte jordmor, hun sa det har noe med pigmentforandringer i svangerskapet å gjøre. Har heller ikke strekkmerker.... Men jeg har smørt meg som en gal! Go APOBASE! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk den aldri sist, og ser ikke ut som jeg får den nå heller. Mener å ha hørt at det er hormonelt betingen.. akkurat som at ikke alle blir kvalme i begynnelsen, og at ikke alle får symptomer på bekkenløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 38uker på vei, før linja mi ble synlig denne gangen. Har fått den tidlig med begge de to andre, men denne gangen kom den altså ikke før helt på slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg fikk en liten en i uke 25 eller noe. Den har blitt mindre synlig etterhvert som det nærmer seg. Har ikke strekkmerker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...