Gå til innhold

Vogn??? Usikker og trenger litt råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Teutonia Mistral fra 2006 som jeg skal bruke med bag oppi som tur/sovevogn og veldig lyst på en litt lettere vogn til byturer og butikkbesøk osv. Tenker litt på Stokke, tenkt å kjøpe brukt Explorer uten bag da jeg kan låne bagen til venninna mi. Andre forslag til lette vogner ( både lette i vekt og å slå sammen). Har tenkt å kjøpe brukt uansett da dette er nr 3 og ikke kan forsvare å kjøpe en splitter ny vogn til 8000,- , det er jo ingen andre den kan brukes på for dette er det siste barnet for oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde litt lyst til å prøve stokke denne gangen jeg også, men har ikke hjerte til å selge buggisen vår :) det er nemlig den beste vogna jeg har vært borti så vil jo anbefale den samtidig..

Den er hvertfall helt perfekt til vårt bruk :)

Skrevet

Med buggisen mener jeg da bugaboo cameleon ;) kanskje greit å få med det også hehe..

Skrevet

Hehe, skjønte det ja:) Har sett på den også, den ser jo veldig lett ut den også. Hvordan er stoffet blitt etter bruk? Planlegger jo å kjøpe brukt så er nysgjerrig på om stoffet falmer/ nupper/ blir slitt hull på...

Skrevet

Vår er 2006 modell og fortsatt like fin :) Fleecen er super, men om man ikke liker den så får man jo nå også kjøpt løse trekk i canvas :)

Skrevet

Vi har kjøpt easy walker sky nettopp pga av at den er lett. Er enn 3- hjulsvogn som veier 7.5 kg med sportsdel og 9 kg med bagdelen. Den er utrolig lett å svinge med og egner seg veldig bra til by/ butikk besøk. Men den er også stødig og fin på grus/ vinterføre. Den er også lett og slå sammen. Vi gleder oss i allefall til å begynne å bruke denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...