Katsi Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Har en Teutonia Mistral fra 2006 som jeg skal bruke med bag oppi som tur/sovevogn og veldig lyst på en litt lettere vogn til byturer og butikkbesøk osv. Tenker litt på Stokke, tenkt å kjøpe brukt Explorer uten bag da jeg kan låne bagen til venninna mi. Andre forslag til lette vogner ( både lette i vekt og å slå sammen). Har tenkt å kjøpe brukt uansett da dette er nr 3 og ikke kan forsvare å kjøpe en splitter ny vogn til 8000,- , det er jo ingen andre den kan brukes på for dette er det siste barnet for oss:)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hadde litt lyst til å prøve stokke denne gangen jeg også, men har ikke hjerte til å selge buggisen vår det er nemlig den beste vogna jeg har vært borti så vil jo anbefale den samtidig.. Den er hvertfall helt perfekt til vårt bruk
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Med buggisen mener jeg da bugaboo cameleon kanskje greit å få med det også hehe..
Katsi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Hehe, skjønte det ja:) Har sett på den også, den ser jo veldig lett ut den også. Hvordan er stoffet blitt etter bruk? Planlegger jo å kjøpe brukt så er nysgjerrig på om stoffet falmer/ nupper/ blir slitt hull på...
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Vår er 2006 modell og fortsatt like fin Fleecen er super, men om man ikke liker den så får man jo nå også kjøpt løse trekk i canvas
lykkelig78 Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Vi har kjøpt easy walker sky nettopp pga av at den er lett. Er enn 3- hjulsvogn som veier 7.5 kg med sportsdel og 9 kg med bagdelen. Den er utrolig lett å svinge med og egner seg veldig bra til by/ butikk besøk. Men den er også stødig og fin på grus/ vinterføre. Den er også lett og slå sammen. Vi gleder oss i allefall til å begynne å bruke denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå