Gå til innhold

Hvordan ville dere gjort det... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haren dritt sekk av en samboer som forlater meg som er planlagt gravid og sin 1,5år gammel ung uten grunn, uten at han er villig til å jobbe med ting osv osv.. bare negativitet--- alt kom som lyn fra klar himmel og vi hadde det kjempe bra, har mange år sammen osv osv....

Det jeg nå lurer på.. er.. hvilkene grenser og regler ville dere hatt/satt ift dette? Har hund, bil hus, barn, barn på vei osv..har alt sammen... ihvertfall nå ibegynnelsen før jeg evnt bestiller time til mekling..noe han nekter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. vanvittig kjip situasjon.

Jeg ville ha ventet til "SJOKKET" hadde lagt seg med å begynne på noen ting som helst i forhold til konfliktløsing. Deretter ville jeg forlangt mekling uansett.

Lykke til og trøsteklem til deg, for en drittsekk!

Skrevet

Ignorer han - jobb med aggressiviteten din selv om du med god grunn er rasende.

Hev deg over alt du kan - og gå på mekling og til familievernkontoret alene om han ikke kommer.

Vær bedre enn han - alltid!!! Ikke senk deg ned på samme nivå, men vær ekstremt tydelig på hva som er dine grenser.

Skrevet

Ang. mekling så kan du si til ham at han kan bare gi seg med en gang, for mekling MÅ dere til når dere har barn sammen, sånn er det bare.

Og siden han er en drittsekk, så hadde jeg krevd huset ihvertfall! Og hovedomsorgen..

For en fæl situasjon. Merkelig å bare plutselig forandre seg sånn. Har han truffet en annen?

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er skjedd jeg.. han vet ingenting selv heller.. fatter ikke at han kan være så sikker på sitt valg at han velger å kaste familien sin overbord.. uten å ville kjempe for dem og finne ut av ting..

Men hva er mine grenser?... jeg klarer ikke helt tenke klart slik situasjonen er nå... er så forbanna, frustrert, leimeg, skuffet osv osv.... Han svikter ikke bare meg.. men barna også.. det er det som gjør meg mest forbanna!!!

Skrevet

Jeg syntes det er s¨dumt av han å dra uten å ha funnet seg en lilighet.. vi har fungert bra her hjemme overfor datteren vår.. han kan bo på et annet rom.. syntes det blir feil ovenfor henne at han bor nå hos en kompis mens kompisen er i syden... når han kommer hjem vet han kke hvor han skal bo.. sikkert ikke funne seg leilighet..pga har en bikkje og venter barn nr 2 så trenger stor plass..noe som fort kan bli dyrt, trenger langtidsleie g bor i en meeega liiiten by.. så er ikke store utvalget her.. Syntes det blir feil at han bor over alt når vi fungerer greit foran ho... er dor hennes beste.. slik at når han får en lielighet kan hun gradvis venne seg til den plassen..og få et system på annenhver helg og en dag i uken... kan jo ikke plassere henne over alt..og e ogsp feil for henne at han kommer innom en halvtime..og GÅR igjen... eller tar ho med leverer ho og GÅR igen...

Egoistiske faen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...