Gå til innhold

Noen flere med termin 28. oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere fått i hus av utstyr, og hvordan er formen? (",)

Litt nysgjerrig på dere andre som er like langt på vei.

(Jeg har egentlig ul termin 3. nov, og menstermin 28. okt., men alt av utvikling, kontroller, 3d ul etc. tilsier at jeg er litt lenger på vei, så jeg tviholder på mensterminen min!! (",) Ingen lege eller jordmor i verden kommer til å få meg til å gå tre uker over mensterminen min, det er bra sikkert!! )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har termin 28. oktober:) Det er UL termin, mens termin er 30. oktober.

Dette er mitt tredje barn, så det meste av utstyr har vi fra før:)

Formen min er kjempe fin, det eneste er litt halsbrann og kramper i leggene:(

Hvordan er formen din da? Da er det nok mens termin din som stemmer skal du se;)

Skrevet

Satser på det ja ;o)

Formen min er ganske fin, men begynner å skjønne at det skal bli litt tungt etterhvert! Er førstegangs, så alt er nytt for oss (",)

Har litt vondt i ryggen og nedover sidene (litt sånne "isjias-smerter" liksom) om natten, så ikke alltid like lett å sove godt. Også begynt å merke halsbrann og "kiling" i leggene, men har hjulpet å gå en liten tur før jeg legger meg.

Vet du hva du får? Vi får jente (",)

Så utrolig morsomt å handle klær og utstyr, får litt lkøpegalskap når jeg er rundt og kikker *ler*

Har kontroll på det meste, det vi ikke har i hus er nøye skrevet ned på lister, så hvis ikke alt er i boks innen frøkna dukker opp har pappan en enkel jobb (",)

Skrevet

jeg har ul termin 13.okt.. Det meste av utstyr er nok kommet i hus.. mangler bare litt klær.. går bare og venter på at jeg skal få bruke det.. hehe.. Formen er vel egentlig ganske fin, er ganske plaget med halsbrann, men det har jeg vært hele svangerskapet, litt vond rygg (men jeg har kort rygg, så det var nok forventet.. :P) ellers så begynner det meste og bli tungt, men det er jo bare ett par mnd igjen, og tyngre skal det vel bli ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...