Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Minstemann står i bunn av trappen med fjernkontrollen inntil øret som en telefon.... Sier : heihei...mamma.....nanna...namenam...... Og det er så klart som når mamman skal ringe opp til Sandra(nanna) og si at det er middag Satser på at barnehagemenneskene kan småfolkspråk i alle varianter )
Lupinia Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 He-he! Selvfølgelig hadde jeg forstått det, eller... Minsten her i huset kommer stadig med nye ord, men alt er nok ikke like enkelt å forstå for andre enn oss som kjenner ham best. Jeg vurderte å sende med ham en ordbok når han begynte igjen i barnehagen etter ferien. Neida, de som jobber der er utrolig flinke til å tyde "labbedansk", og godt er det!
iznogood Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg likte særlig det at middag = namenam :-) Om ikke det er et gjennomført kompliment til kokken, så vet ikke jeg.
Maud Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg synes han er kjempeflink jeg! Han er jo ikke to år ennå og så lange ytringer er imponerende. Sånne barnehagefolk er vant til langt vanskeligere tale, så dette skjønner de bare de blir bittelitt kjent med ham :-)
Trollmora Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Så flink han er! Han sier jo en lang setning og det er veldig bra! Min eldste kalte barnehagen "balalampi" i 2 år selv om han etterhvert kunne si både barn og hage )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå