mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Og det er jo en grunn for at man skal ta de noen timer før leggetid... Nå er jeg litt lettere sigen og burde vel vært i seng.... I følge legen så skulle jeg ta de en stund slik at jeg får mindre smerter og dermed får hvile... Ettersom han sa hadde jeg ikke hvilt skikkelig på snart 7 år:o) Man hviler visst ikke tilstrekkelig når man har smerter.... Det rart jeg er trøtt om morningen:-DDDD
Karomamma Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Så bra at du får hvile!!! Du har sikkert ikke merket anspentheten en gang, smertene "venner" man seg vel til... Får håpe det hjelper etterhvert som dagene går
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..............................NATTA PÅ DEG!!!! Såklart man ikke føler seg uthvilt når man våkner etter en natt med smerter, sier seg jo selv det!!! Sånn har jeg det med nakken min også..........man venner seg jo til, men føler seg jo nesten aldri helt uthvilt...... Håper virkelig disse pillene kan hjelpe deg fremover, sånn at dagene blir mindre smertefulle og nettene gi deg nok hvile:-)
Gummelillan Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Unner deg virkelig skikkelig hvile. Det med smerte er egentlig ganske så spennende og intr fra et rent vitenskapelig ståsted - ikke like spennende å ha det skjønner jeg, men tror du skal høre på han legen din for det er noe med å la smerten få slippe taket. Blir raskt en vond spiral som du nå forhåpentligvis får hjelp til å snu!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Ja får jeg sove nesten smertefritt om natten, da skal jeg ikke klage:o)) Lover......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå