Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Akkurat ferdig, og egentlig veldig fornøyd med meg selv ja :-) www.smurfene.blogspot.com
Elfi regndråpe Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Åå så fint! Skikkelig flink du! Likte spesielt godt stelleveska! Hang så fint inntil vogna! *misunnelig*
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Takk :-) Den er ment å ha fasong som et sånt nett, bare i litt mer fancy stoff. Jeg liker ikke de klumpete stelleveskene som er i veien år man går.
line_n & sara Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 stilig!!!! vogna er forresten finfin, den og! la merke til den for første gang i barcelona, for der brukte "alle" den! ser liten og grei ut! og råfin med tilbehøret ditt, da!
Skravlefruen med huleboer Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 WoW, du er kjempeflink! Likte både vognen, stoffet du har valgt på trekket og stellevesken/handlenette. Fargene sammen. De små detaljene som hjertet og merket på vesken, og formene. Hadde definitivt kjøpt denne om jeg så den i butikken!!! Også har du noen supersøte smurf :-)
Monajenten Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Så flink du er:-D Det var skikkelig stilig:-) Syns du burde gjøre karriere av å sy babyutstyr!
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Så kreativ du er! Det ble kjempe flott! :-) Har bookmarket bloggen din jeg. Fant forresten wallisene på ebay hos noen som sendte til Norge uten å ta en hel formue for det! Så nå mangler bare siste strøk på vuggen, så hermer jeg litt ;-P
Gjest Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Tusen takk ! Jeg har virkelig lyst å jobbe med noe mer kreativt - og dømmen er å kunne sy og tjene på det, men det er jo litt skummelt å ta skrittet. En gang så skal jeg, men jeg tror nok det blir å ha det som hobby en stund til.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Så bra da ! Det er bare å herme det :-) Du må legge ut bilde når du er ferdig.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Wow, det ser jo skikkelig profft ut jo.. Nå fikk jeg mindreverdighets-komplekser for den stusselige teppeposen jeg syr til jenta mi.. Hehe, skikkelig fint var det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå