Gå til innhold

Noen som vil se bloggen vår da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.mariussin.blogspot.com

den er ikke så fint utformet så om det er noen som har noen tips til åssen jeg kan "stæsje" opp bloggen tar jeg gjerne i mot det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin blogg det :) Om du ønsker at noen gjør bloggen fin for deg så er www.glamaniac.blogspot.com flink, dessuten så gjør hun det gratis :) Gå inn å se...

Min blogg www.ainaj.blogspot.com

Skrevet

Masse fine bilder jo ! En skjønn gutt du har.

Her er min : www.smurfene.blogspot.com

Skrevet

Syntes du hadde en fin blogg jeg, og så nydelig Marius er:) Stakkars, brukket armen sin, hvordan går det egentlig? Har han mye vondt?

Nydelig navn har han også, min lille heter Noah Marius;0)

Min blogg er mittlillehjerte.blogspot.com om du vil se:o)

Skrevet

for en vakker seng storebror og lillebror. :) Kjempefin blogg du har med bilder av vakre barn

Skrevet

lo godt da jeg leste "dagbok fra en mann" :) skal gå inn og se på blogfikseren nå

Skrevet

Det går egentlig over all forventning. han veldig stolt over å ha "gisp" som han kaller det. men var ikke noe moro nei. Virker ikke som han har noe vondt, men dagen før han ble gipset hadde han kjempevondt. Og vi spurte hvor han hadde vondt tok han alltid fram samme armen, så det måtte være noe.. Skal sjekke bloggen din også :)

Skrevet

har du photoshop, er det bare å lage egne bannere, jeg har laga banner til å ha øverst på siden, og et par lange smale som går ned på høyre side..

bytter de ut med gjevne mellomrom, har forresten likt utgangspunkt som deg (med brunfargene)

prøver og feiler litt for moro skyld, så har du litt tid til overs, er det bare å leke seg litt!

håper armen til lille marius blir helt bra igjen snart!!

Skrevet

For en fin blogg lisa&lille Noah :) Kjente igjen det du skrev om trassetroll.. Marius begynner i barnehagen igjen til mandag og det tror jeg skal bli godt for han (og oss voksne, he he)

Skrevet

skal undersøke litt om det photoshopgreiene :) Armen blir nok bra igjen :) han er ikke noe plaget av å gips på.. Flinke gutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...