Gå til innhold

Klarer ikke rive meg løs herfra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pakket litt, kanskje det meste egentlig, er endel som henger på snora som ikke er tørt ennå. Skal starte på ferie i morgen tidlig. Har ingenting vi skal rekke, så det spiller egentlig ikke noen rolle om det blir litt utpå dagen før vi starter, men jo tidligere vi starter jo tidligere er vi jo framme.

Har jo lyst å sitte her siden det er siste kvelden på leeenge.

kan nesten ikke sitte å surfe hele kvelden hos svigers som jeg gjør hjemme.

Guttungen sitt er fedig pakket, er bare tannbørsten igjen, og den legger vi nedi i morgen tidlig. Han hadde pakket selv først, jeg sa jeg måtte se over. bl.a. 5 longser hadde han pakket, 2 av de i ull... Han hadde pakket 1 koffert(barnestørrelse) og 1 bag, kom til kun 1 koffert når jeg var ferdig å plukke ut;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du ikke den enest. Tror vi er litt avhengig :-P

Kos dere paa ferien deres:-)

Skrevet

Kanskje ikke bare litt heller. Takk;)

Skrevet

Hekta du ja. ;o) Jeg er også hekta, på bam og potetgullposen, klarer ikke rive meg løs fra noen av delene.

God tur i morgen. :o)

Skrevet

Jeg er også hektet.. Kommer meg ikke herfra.. Greit å være ferdig pakket.. Dere trenger vel ikke ha med dere skift for tre uker siden dere skal bo hos kjente? Håper du stikker innom her støtt og ofte så vi få høre hvordan dere har det.. Og håper det kommer litt sol og sommer til nå som dere skal ha ferie..

Skrevet

Neida, tar ikke med skift for 3 uker, heller 3-4 skift. Til lillemor har jeg med 6 truser, men hun bruker gjerne 2-3 på en dag. Men vi kommer nok til å ha på henne bleie de dagene vi er mye på farten.

Skrevet

Skal prøve å komme innom innimellom, ja. klarer meg vel ikke helt uten bam.

JA, vi håper på litt sol og varme, er ikke så storforlangende, 3-4 dager med 18-20 grader holder lenge, men jeg håper selvfølgelig det blir fint vær hele tiden.

Skrevet

Jeg sitter ikke klistret her, men er innom sånn ca 20 ganger per dag...hihi

Skrevet

Hihi, ikke klistret da??! Ha en fortsatt god sommer til dere alle sammen. Gleder meg til å komme hjem igjen når jeg vet dere er her og venter på meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...