Karomamma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Er alt vel? Tilbake i heseblesende hverdagsliv?
Gummelillan Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jepp, Begynte på jobb mandag og ikke snakk om sakte oppstart her nei ;-) Men deilig å være i normal gjenge igjen også da. Har hatt en utrolig deilig sommer, så føler at batteriene er toppladet. Og i dag har jeg da skjønt at jobben min egentlig er ganske så morsom og behagelig. I dag har jeg nemlig hatt fri for å passe min niese. Småsnuppene måtte jo selvsagt også få fri fra barnehagen slik at trønderslektningen fikk lekekamerater. Så vi har vært på Pippi i Frognerparken ++. Og DET er slitsomt det. Nesten så jeg sendte noen lengselsfulle tanker til kontoret... he, he. Enn du? Ferdig med ferien?
Karomamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Ååååå, Pippilotta!!! Det hadde vi tenkt å gå på nå i helgen. Var det moro? Vi prøvde å få billetter på Karius og Baktus på søndag, men det var selvsagt utsolgt Jeg er halvferdig med ferien, har hatt 3 uker på Sørlandet og skal 3 uker til Spania i september. Jippi-kay-yeah!!!
Gummelillan Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Pippi var grei, men ikke den beste oppsetningen av Pippi synes jeg. Ungene var imidlertid stort sett fornøyde så da får en vel ikke klage (var vel mer målgruppen de da ;-)) Deilig med ferie til gode. 6 uker ferie høres vel egentlig ganske godt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå