gilgi Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hei jenter, lurer litt på ang. CB digital eggløsningstest. Jeg har en regelmessig syklus på 26 dager og i følge babyverden sin eggløsningskalender skal jeg ha eggløsning den 10.08.09. Skal ikke da CB digital eggløsningstesten gi utslag i dag (48 timer før selve eggløsning) i følge brukssanvisningen. Har testet både i dag kveld og i går kveld, men den viser ikke eggløsning. Hva skjer, har jeg kanskje hatt EL allerede eller er den forsinket? Er så babysjuk at vil ikke la denne pp gå i fra. j
Anja83 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei! Sier de ikke at testen slår ut positivt 24-48 timer før el? Da kan jo isåfall testen være positiv i morgen. :-) Lykke til!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Det er ikke sikkert at kalkulatoren til babyverden passer eksakt på deg. Jeg har alltid EL 2-3 dager etter det som står på babyverden. Så kanskje den blir positiv om en dag eller tre;) EL kan skje alt fra 10 til 18 dager før TR. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå